حضور در صحنه انتخابات خط قرمزی بر نقشه شوم تمام دشمنان ايران است

امام جمعه قیدار با بیان اینکه حضور در صحنه انتخابات خط قرمزي بر نقشه شوم تمام دشمنان ايران است گفت: دشمناني كه همواره با صحنه‌هاي زيباي حماسه های بی نظیر مردم ايران روزي هزار بار مي‌ميرند و اميدي به زنده شدن ندارند.

به گزارش نسیم اشراق،حجت الاسلام علی موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه باتشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمائی22بهمن اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن 1402 را می‌توان میثاق دهه هشتادیها و نودیها با انقلاب اسلامی دانست.

وی افزود: مردم عزیز ایران با خلق حماسه ماندگار دیگری باز تمام معادلات و تحليل های رسانه‌هاي معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ريختند و مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند و  نشان دادند که همچون 44 سال گذشته مثل کوه در صحنه حاضرند و از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده است.

امام جمعه قیدار ادامه داد:

در گفتمان جمهوری اسلامی، این مردم اند که کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست هستند،به امید خدا  در این دو انتخابات سرنوشت ساز پیشرو نیز، مردم بزرگوار حق و تکلیف خود را در انتخابات می‌شناسند و برگ زرین دیگری را در دفتر انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی افزود: انتخابات نمايشگاه خواستن، توانستن و داشتن یک ملت بی نظیر در تاریخ است که همیشه بصیرت و لحظه شناسی ودر صحنه بودن خود را به رخ جهانیان کشیده است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به منزله یک خون تازه‌اي در پيكر انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است و حضور باشكوه در انتخابات يعني، اقتدار و عزت یعنی ايران قوی اسلامي.

وی اضافه کرد: حضور ما در پاي صندوق‌هاي رأي يعني، خشنودي شهدا و امام راحل و حضور در صحنه انتخابات تيشه‌اي بر ريشه اميد دشمنانِ كشور ماست كه هميشه در انتظار شكست ما هستند و هربار كه محكم‌تر به ميدان آمديم، بدخواهان و دشمنان ما سست‌تر و لرزان‌تر شده‌اند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: حضور يك روزه پاي صندوق‌هاي رأي همه تلاش ها و هزینه ها و محاسبات چندساله دشمن را در هم‌ مي‌شكند.

وی افزود: حضور در صحنه انتخابات خط قرمزی بر نقشه شوم تمام دشمنان ايران است، دشمناني كه همواره با صحنه‌هاي زيباي حماسه های بی نظیر مردم ايران روزي هزار بار مي‌ميرند و اميدي به زنده شدن ندارند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: ملت فهيم ايران ثابت كرده‌اند حتي در مواقع حساس و نفس‌گير، هيچ‌گاه صحنه‌ها را خالي‌ نمي‌كنند و دنيا بداند و جهان مطمئن باشد كه در سخت‌ترين شرايط شجاعانه و با دلي سراسر ايمان به خدا در صحنه حاضر مي‌شويم و از هيچ چيز هراس نداريم.

وی افزود: انتخابات میدان بزرگ مسابقه است اما مسابقه به شکل اسلامی نه به شکل غربی که در آن هدف وسیله توجیه می‌کند و از هر راهی حتی راه های غیر اخلاقی و غیر انسانی برای رسیدن استفاده می‌شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: در میدان بزرگ انتخابات هدف باید رضای خدا و خدمت به خلق باشد نه رسیدن به مقام و قدرت و دنیا، در این میدان باید اخلاق اسلامی حاکم باشد و از هر گونه بد اخلاقی پرهیز شود.

وی افزود: کاندیداها و طرفدارانشان باید بدانند علاوه بر این که رفتارهایشان زیر نظر خدا و ملائکه الهی و اولیای الهی است تک تک مردم هم آن ها را زیر ذره بین دارند، به کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند از قانون تبیعت نمی‌کنند و مسائل شرع و حقوق مردم را مراعات نمی‌کنند،دیگران را تخریب می‌کنند و پایبند به خطوط قرمز نظام نیستند قطعا رای نخواهند داد.

امام جمعه قیدار ادامه داد: اگر همه شاخصه‌های که در مورد کاندای اصلح از سوی حضرت امام خمینی و امام خامنه ای بیان شده جمع کنیم می شود انقلابی، کاندایدای اصلح کسی است که انقلابی باشد، همه انبیاء و اولیای الهی انقلابی بودند و انقلابی مواضع صریح و روشن دارد بدون بیان صریح مواضع، انقلابی گری امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام موسوی خارنشان کرد: کسی که با پول و فریب و تزویر و نفاق رای جمع کند به درد نظام و مجلس انقلابی نمی‌خورد.

وی به 11شعبان ولادت باسعادت حضرت على اكبر(ع) و روز جوان‏ اشاره کرد و گفت: حضرت علی اکبر (ع)، حق مدار بود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: روز ولادت حضرت علی اکبر روز جوان نام گذای شده است، از دیدگاه اسلام دوران جوانی نقش بسیار مهم و سازنده در شکل گیری مثبت شخصیت انسان و جامعه دارد و در قرآن كريم جوانان شايسته ای ؛ مثل جوانان اصحاب كهف و برخى از پيامبران جوان به عنوان الگو معرفی شده است.

وی افزود: دوران جوانی بهترین و طائی ترین دوران عمر انسان است و بهترین فصل جهاد اکبر و خود سازی است که البته باید توجه داشت كه دوران جوانى ماندگار نيست و اميرالمومنين على(ع) چه زيبا فرمودند كه جوانى پلى ميان كودكى و پيرى است و این فرصت مثل ابر در حال گذر در حال عبور است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نقشه راه تحق آرمانها و اصول انقلاب اسلامی است شاهبیت و جان کلام بیانیه، به نقش بی بدیل جوانان در تمدنسازی نوین اسلامی اشاره می‌کند.

وی افزود: مخاطب اصلى بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامى جوانان هستند.

امام جمعه قیدار گفت: يادآورى اين نكته بسيار حائز اهميت است اگر نتوانيم از این ظرفيت و پتانسيل عظیم جوانان بهره ببريم، ديگر فرصت جبران نداريم و حسرت خواهیم خورد.

وی افزود: مقام معظم رهبرى(دامت بركاته) بارها خاطرنشان فرمودند:” مسؤولان از ظرفيت جوانان و نخبگان بهره بگيرند و از آنان در مسئوليت‌هاى مهم و اساسى استفاده كنند”.

امام جمعه قیدار ادامه داد: فرصت جوانی مثل سکوی پرش است که می تواند کشور را به اهداف عالیه خود به صورت جهشی بالا ببرد.

وی افزود: جوانان ايران اسلامى از بهترین و با استعداد ترین و خلاق ترین جوانان هستند و  مسئولان باید در حمايت از جوانان همت بیشتری به خرج دهند و نبايد فقط در همايش‏‌ها و رسانه‏‌ها از آنان ياد كنند و نگاه مسئولان به جوانان، باید نگاه واقع‏‌گرايانه و آينده‌‏محور باشد نه نگاه فردى و سليقه‏‌اى.