جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه یکی از دلایل مهم باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس امسال است

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه  یکی از دلایل مهم باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس امسال است. ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین اظهار داشت: با توجه به حملات رژیم صهیونیستی مسلمانان باید راهپیمایی روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند. وی جنایات اخیر رژیم […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه  یکی از دلایل مهم باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس امسال است.13921112000405_PhotoA

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاراشراق آنلاین اظهار داشت: با توجه به حملات رژیم صهیونیستی مسلمانان باید راهپیمایی روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنند.

وی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را یکی از دلایل مهم باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس اعلام کرد و گفت: مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه جامعه جهانی در مقابل حملات گسترده رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده است، افزود: بیشتر کشورهای جهان از اقدامات رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس دست نشانده سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر است، تصریح کرد: به همین دلیل بیشتر کشورهای جهان با اقدامات رژیم صهیونیستی همفکر هستند و اعتراضی در برابر اقدامات آنها انجام نمی‌دهند.

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با درایت خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با عنوان روز قدس نامگذاری کردند، یادآور شد: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی روز قدس ارج نهادن به یادگار امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با شکوه و هیجان خاصی در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت می‌کنند، بیان داشت: پاسداران تابع ولایت فقیه هستند و با فرمان ولایت در خیابان‌ها حضور یافته و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه به مناسبت روز جهانی قدس برنامه‌های مختلفی در مسیر راهپیمایی برگزار می‌شود، اظهار کرد: سپاه ناحیه خدابنده در کنار سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی تلاش می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه خدابنده و مردم این شهرستان آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس است، گفت: در کنار دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی برنامه تهیه کاریکاتور برگزار می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: همچنین نقش رسانه‌ها در قالب برنامه‌های ماهواره‌ای و اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در این زمینه برای مردم بیان می‌شود.