جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی خدابنده برگزار شد/تصاویر

در جلسه شورای اداری،بیگدلی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان خدابنده معرفی شد. به گزارش اشراق24،باب اله فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده اظهار کرد: ما مسئولین و مدیران باید به گونه ای عمل کنیم که زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات مهم پیشرو را فراهم کنیم و به گونه ای که […]

DSC01145DSC01146

DSC01129DSC01128در جلسه شورای اداری،بیگدلی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان خدابنده معرفی شد.

به گزارش اشراق24،باب اله فتحی در جلسه شورای اداری شهرستان خدابنده اظهار کرد: ما مسئولین و مدیران باید به گونه ای عمل کنیم که زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات مهم پیشرو را فراهم کنیم و به گونه ای که کسی به ناحق از ورود به عرصه انتخابات محروم نشود.

وی در ادامه از مسئولین شهرستانی درخواست کرد: بر اساس قانون کلیه امکانات و تجهیزات خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند و همچنین از مدیران خواست که از تحرکات جانبدارانه و یا برعلیه کاندیدایی خودداری کنند.

فرماندار خدابنده ادامه داد: مدیران دستگاهای اجرایی برنامه های اجرا شده و فعالیت انجام شده را اطلاع رسانی کنند تا شرایط فعلی مشخص باشد تا کاندیدایی از این فعالیت ها در شعارهای انتخاباتی خود استفاده نکند.

مقام عالی دولت در شهرستان خدابنده افزود : ما در انتخابات خود را ملزم به اجرایی شدن  قانون می دانیم و اجازه نخواهیم داد در این امر مهم تخلفی صورت بپذیرد و این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی بوده و سعی خواهیم کرد به درستی به وظایف خود عمل کنیم.

در ادامه این جلسه از زحمات سرکار خانم میرزایی تقدیر و تشکر و آقای بیگدلی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان خدابنده معرفی شد.