جشن میلاد حضرت معصومه در خدابنده برگزار شد+تصاویر

جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) وروز دختر،در مصلی شهر قیدار با حضور پر شور مسئولین و زنان و دختران شهرستان خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق24، امروز جشنی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر،در مصلی شهر قیدار با حضور پر شور مسئولین و زنان و دختران شهرستان خدابنده برگزار شد. در […]

DSCN8937DSCN8934DSCN8930DSCN8926DSCN8911DSCN8910DSCN8907DSCN8903DSCN8901DSCN8888DSCN8880DSCN8879DSCN8876DSCN8873DSCN8870DSCN8858DSCN8860DSCN8857DSCN8850DSCN8847DSCN8846DSCN8845DSCN8844DSCN8842DSCN8841DSCN8840DSCN8839جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) وروز دختر،در مصلی شهر قیدار با حضور پر شور مسئولین و زنان و دختران شهرستان خدابنده برگزار شد.به گزارش اشراق24، امروز جشنی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر،در مصلی شهر قیدار با حضور پر شور مسئولین و زنان و دختران شهرستان خدابنده برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که به همت بسیج جامعه زنان،حوزه خدیجه کبری(س) و حوزه علمیه معصومیه شهر قیدار برگزار شد،ولی اله ابراهیمی،فرمانده سپاه شهرستان خدابنده ضمن تبریک این روز خجسته،به میهمانان خیرمقدم گفت و سپس یکی از دختران،دکلمه ای درباره حضرت معصومه(س)قرائت کرد.

در ادامه برنامه،حجت الاسلام طالبی به ایراد سخن پرداخت و گفت:در بین زنان،تنها کسی بود که چهار امام معصوم درباره ایشان روایت کرده اند و در روایات آمده است که هرکس فاطمه معصومه(س) را عارف بحقها زیارت کند بهشت بر او واجب است که این بدان معناست که باید شخصیت ایشان را شناخت و منظور از عارف بحقها،معصومیت ایشان است و تنها شخص معصوم است که می تواند به این امر پی ببرد.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه(س)در پیشگاه الهی دارای جایگاه ویژه ای که همان مقام شفاعت است ادامه داد:بهشت هشت در دارد و سه در آن به سوی قم است و این بخاطر وجود حضرت معصومه(س)است و قدرت شفاعت ایشان به حدی است که می تواند همه شیعیان را شفاعت کند.

امام جمعه قیدار افزود:آیت اله مرعشی درباره جایگاه این بانوی بزرگوار گفته است که”من 40 سال،اول زائر حضرت معصومه(س)بودم.

وی دلیل ازدواج نکردن این حضرت را نبودن هم کفو برای ایشان اعلام کرد و گفت:ما به دختران شهرستان خدابنده می بالیم چون که در زمینه حجاب و عفاف الگو هستند.

طالبی به فرمایش رهبری اشاره کرد و گفت:کار دشمنان این است که هویت زنان اسلامی را از آنها بگیرد ولی دختران و زنان ما باید هوشیار باشند و حضرت فاطمه و معصومه(س)را الگوی خود قرار دهند و فرهنگ ناب الهی را بشناسند و موظب حیله های دشمن باشند.

وی با بیان اینکه هر زن محجبه به عنوان یک پرچم برای جمهوری اسلامی ایران است و دشمن از حجاب زنان ما می ترسد ادامه داد:زنان جامعه ما باید نقش زن را از دیدگاه اسلام ترسیم کنند و به این نکته توجه کنند که زنان،جامعه را می سازند و آنها در این زمینه نقش محوری دارند.

طالبی به نگاه فرهنگ غربی به زن نیز اشاره کرد و گفت:نگاه آنان به زنان،یک نگاه ابزاری و تحقیرانه است و آنها هر زمانی که خواسته اند اهداف شوم خود را به پیش ببرند از عناوینی مانند دموکراسی،حقوق بشر و آزادی استفاده می کنند و زنان ما باید در زمینه های اخلاقی و علمی رشد داشته باشند.

وی ادامه داد:یک از القاب حضرت معصومه(س)کریمه است که به معنای داشتن تمام فضائل است و در حقیقت کریمه که در زبان عربی است که معادلی برای آن در زبان فارسی وجود ندارد.

سپس مداح اهل بیت که از شهر قم به این برنامه دعوت شده بود به مولودی خوانی پرداخت و حاضران را به فیض رسانید و در ادامه گروه سرود دختران شهر قیدار به اجرای سرود پرداختند و سپس حجت الاسلام تقوی که از شهر مقدس قم آمده بودند درباره فضائل و کرامات حضرت معصومه(س)مطالب ارزشمندی را یادآور شد.

لازم به ذکر است که در پایان این برنامه به هشت نفر از کسانی که نام معصومه داشتند به قید قرعه جوایزی اهداء شد و همچنین به چهار زوج بی بضاعت،جهزیه ای که از طرف چهار حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر قیدار جمع آوری شده بود اهداء شد و در طی شش ماهه گذشته مبلغ27میلیون و800هزارتومان از طریق خیرین و کمیته امداد و 20میلیون تومان توسط پایگاههای بسیج برای خانواده های بی بضاعت جمع آوری و بین آنها توزیع شده است.

 

 

سپس