توزیع ۶۰ دستگاه بخاری گازی در خدابنده

رئیس کمیته امداد خدابنده گفت: در رزمایشی که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برگزار شد، ۶۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش توزیع شد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: در رزمایشی که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، امام جمعه قیدار، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده، رئیس جهاد کشاورزی و نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خدابنده و سایر مسئولان به همت مرکز نیکوکاری همای رحمت و کمیته امداد این شهرستان برگزار شد، ۶۰ دستگاه بخاری گازی بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش توزیع شد.

وی با بیان این که توزیع لوازم ضروری در بین خانواده های نیازمند از اولویت های کمیته امداد است افزود: این نهاد مقدس همیشه و در همه حال با کمک خیران و مردم نودوست در راستای فقر‌زدایی از خانواده‌های نیازمند در کنار آنها بوده و خواهد بود.

رئیس کمیته امداد خدابنده با قدردانی از حمایت همه خیران و نیکوکاران و موسسات خیریه در جهت کمک‌رسانی به این نهاد مقدس ادامه داد: کمیته امداد ۳۹ سرفصل برای حمایت از نیازمندان دارد و یکی از این سر فصل‌ها توزیع کالاهای اساسی است.

وی تاکید کرد: رسالت کمیته امداد ادامه خواهد یافت تا فقر و درماندگی ریشه‌کن شود و مردم و مسئولان با هم‌یاری یکدیگر در مسیر بالندگی و شکوفایی کشور قدم خواهند برداشت.

رئیس کمیته امداد خدابنده ادامه داد: طبق سنوات گذشته در راه حل مشکلات نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش و هم چنین اخیراْ جهت کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان کمک‌های مردمی جمع آوری و ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم نوع‌دوست و علاقه‌مند به مشارکت می‌توانند در تامین کالاهای ضروری مددجویان و کمک به مردم خطه مقاومت با مراجعه به نهادهای کمیته امداد و دریافت کد دستوری، کمک‌های خود را به این امر اختصاص دهند.