تردد در اکثر محورهای خدابنده فقط با زنجیر چرخ مقدور است/جاده های برفی خدابنده+تصاویر

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت:  بارش برف سنگین از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد و تردد در اکثر محورهای خدابنده فقط با زنجیر چرخ مقدور است. حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: بارش […]

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده گفت:  بارش برف سنگین از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد و تردد در اکثر محورهای خدابنده فقط با زنجیر چرخ مقدور است.
۴۸۹۵۶

حکمت اله خدابنده لو،رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: بارش برف سنگین که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است و تاکنون هم ادامه دارد.

وی افزود: عوامل راهداری و امدادی شهرستان در مسیرهای ارتباطی مستقر هستند و در تلاش هستند مسیرهای ارتباطی شهرستان خدابنده را  بازگشایی کنند و تردد در آنها جریان داشته باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده با بیان اینکه در کلیه مسیرهای ارتباطی شهرستان بارش برف و باران و کولاک داشتیم گفت: با تلاش راهداران برخی از محورها برف روبی و بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بارش باران، برف و مه در محورهای شهرستان خدابنده مشاهده می‌شود تاکید کرد: بارش باران سبب لغزندگی سطح جاده شده و رانندگان باید در ترددهای خود بیش از پیش احتیاط را رعایت کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی خدابنده خاطر نشان کرد: رانندگان با توجه به تغییر وضعیت هوا و بارش برف و باران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

خدابنده لو با اشاره به مسدود بودن برخی از محورهای شهرستان خدابنده و عدم امکان تردد در آن تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی افزود: به علت بارش سنگین برف در اکثر محورهای مواصلاتی شهرستان همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی ضروری است و تردد در اکثر محورها فقط با زنجیر چرخ مقدور است و امید است مردم بارعایت نکات ایمنی راهداران را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند.

این مسئول ادامه داد: همشهریان از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی خودداری کنند.

۵۷۳۹۰۶۴۹

۱۸۷۲۴۲۳

۱۳۹۳۱۲۲۰۱۳۴۷۵۹۸۸۴۹۰۲۴۹۴