بصیرت مردم جریان امپراتوری دروغ دشمن را بی اعتبار کرد

فرمانده سپاه خدابنده گفت: بصیرت مردم جریان امپراتوری دروغ دشمن را بی اعتبار کرد.

مجید لطیفی فرمانده سپاه خدابنده در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق به جنگ ترکیبی آمریکایی و رژیم صهیونیستی در اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین عامل در خنثی‌شدن این جنگ ترکیبی، بصیرتی بود که مردم داشتند، اهداف و نقشه‌ی دشمن را خواندند و رهبر انقلاب با بصیرتی که داشتند به‌عنوان دیده‌بان امین برای نظام اسلامی و افراد شاخص در نظام به مردم منتقل کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته از یک جنگ ترکیبی استفاده کرد، افزود: دشمن با وجود اتاق‌های فکر و طراحی نقشه‌های شوم خود، همیشه به دنبال ضربه‌زدن به کشور ما است.

فرمانده سپاه خدابنده با تاکید بر اینکه بصیرت مردم جریان امپراتوری دروغ دشمن را بی اعتبار کرد افزود: بازخوانی طرح دشمن و دروغ پراکنی های او باعث خواهد شد که مردم ما بویژه جوانان و اقشاری که در دام دروغ های دشمن افتادند، دشمن و دوست را بهتر بشناسند تا جلوی فتنه هایی از این قبیل در آینده گرفته شود.

لطیفی ادامه داد: فضای مجازی هم در انتشار دروغهای دشمن و هم از طرف دیگر در روشن سازی افکار مردم نقش اول را داشت، بنابراین مسئولین و مردم باید حتما ضعف ها و قوت های فضای مجازی را احصا و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در واقع فضای مجازی برنده ترین ابزار در جریان حق و باطل است که دشمن در استفاده از این ابزار بیشتر از ما بهره جسته و لازم است که به عنوان ابزار موثری در بصیرت افزایی مردم بویژه جوانان، هنرمندانه از آن بهره جست.

لطیفی با بیان اینکه معضلی که امروز با آن روبرو هستیم، بحث هوش مصنوعی است گفت: مردم، جامعه هنری و کاربران فضای مجازی باید با این نرم‌افزار و تکنیک آشنایی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: همان گونه که جبهه حق در حال استفاده از هوش مصنوعی و تولید محتوای ارزشی است، دشمن هم می‌تواند از این فناوری بهره ببرد و صوت‌ها و محتواهای دروغی و ساختگی را درست کند.

فرمانده سپاه خدابنده خاطر نشان کرد: سواد رسانه، شبهات را از بین می‌برد و جامعه نیز باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشد.