برگزاري اردوي زيارتي ويژه سالمندان تحت حمايت در خدابنده

مدير کميته امداد شهرستان خدابنده از برگزاري اردوي زيارتي ويژه سالمندان در خدابنده خبر داد. به گزارش اشراق آنلاین،غدير خلجي اظهار کرد: در راستاي توجه و ارج نهادن به نقش و جايگاه سالمندان عزيز در جامعه و همچنين تقويت باورهاي ديني و رفتارهاي معنوي و افزايش اميد و نشاطاجتماعي در بين آنها يک دوره اردوي […]

مدير کميته امداد شهرستان خدابنده از برگزاري اردوي زيارتي ويژه سالمندان در خدابنده خبر داد.20150218095831139

به گزارش اشراق آنلاین،غدير خلجي اظهار کرد: در راستاي توجه و ارج نهادن به نقش و جايگاه سالمندان عزيز در جامعه و همچنين تقويت باورهاي ديني و رفتارهاي معنوي و افزايش اميد و نشاطاجتماعي در بين آنها يک دوره اردوي زيارتي به تعداد 112 نفر از سالمندان ومربيان به حرم مطهر حضرت قيدار نبي (ع) برگزار شد.

وي خاطر نشان کرد: در حاشيه اين اردوي زيارتي يک دوره کارگاه آموزشي ويژه سالمندان عزيز با هدف آموزش مهارت هاي اجتماعي جهت پيشگيري از انزوا و مقابله با حس تنهايي و صلۀ رحم ( پيوند با خويشاوندان ) برگزار شد.

مدير کميته امداد شهرستان خدابنده بيان کرد: در اين دوره نحوه برقراري ارتباط مؤثر، توانايي انجام رفتار سازگارانه و مثبت ، مهارت کاهش استرس و … به مددجويان آموزش داده شد.

خلجي با اشاره به اينکه در اين اردو بسته هاي فرهنگي به سالمندان اهدا شد، گفت: مبلغ هزينه شده براي اين اردو 12 ميليون ريال است.