بازدید از مرکز فنی و حرفه ای سهروردی خدابنده+تصاویر

در راستای طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای در استان زنجان، سری به مرکز فنی و حرفه ای سهروردی شهرستان خدابنده زده شد و نسبت به فعالیت های این مرکز اطلاعاتی بدست آمد.در راستای طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای در استان زنجان که از 16آبان ماه آغاز و تا21 این […]

rrrrr4IMG_00381IMG_0022DSCN3947DSCN3946DSCN3943DSCN3937DSCN3924DSCN3920DSCN3902DSCN3887DSCN3878DSCN3876DSCN3874DSCN3873DSCN3872DSCN3863DSCN3861rDSCN3848DSCN3847DSCN3841در راستای طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای در استان زنجان، سری به مرکز فنی و حرفه ای سهروردی شهرستان خدابنده زده شد و نسبت به فعالیت های این مرکز اطلاعاتی بدست آمد.در راستای طرح بازدید از مراکز فنی و حرفه ای در استان زنجان که از 16آبان ماه آغاز و تا21 این ماه انجام می شود،خبرنگار اشراق24سری به مرکز فنی و حرفه ای سهروردی شهرستان خدابنده زده است و نسبت به فعالیت های این مرکز اطلاعاتی بدست آورده است.

محمدرضا احمدی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: طرح بازدید همگانی از مرکز آموزش فنی وحرفه ای با هدف اطلاع رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش های مهارتی در جامعه، همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی انجام می شود.
رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: علاقه مندان اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاهی، کارکنان اصناف و کارجویان می توانند به منظور آشنایی با دستاوردهای مرکز آموزش فنی وحرفه ای و اطلاع از روند برنامه های آموزشی و مهارتی با قابلیت ها، توانمندی ها و دستاوردهای این مرکز آموزشی از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد: در راستای اهداف سازمان فنی و حرفه ای کشور،مرکز سهروردی خدابنده در سال۱۳۸۰ تاسیس شده ودرحال حاضر مجموعه فنی و حرفه ای این شهرستان شامل مرکز سهروردی ویژه برادران و مرکز کوثر ویژه خواهران و مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه ای خدابنده می باشد که در مرکز سهروردی برادران پنج کارگاه فعال و مجهز شامل کارگاه های جوشکاری،تاسیات مکانیکی ساختمان،برق صنعتی،اتومکانیک،صنایع ساختمان و عمران و فناوری اطلاعات با مربیان توانمند و تجهیزات بسیار کامل در طول سال آموزش های رایگان به متقاضیان ارائه می دهند ودر طول سال در هر کارگاه ۵الی۶ دوره برگزار می شود.

احمدی افزود:مرکز کوثر ویژه خواهران در سال۱۳۸۸ افتتاح شد و شامل ۷کارگاه عمران و معماری،صنایع پوشاک،صنایع دستی،صنایع بافت،فناوری اطلاعات،حسابداری وصنایع چوب است که در آنجا نیز آموزش های رایگان به متقاضیان ارائه می شود.

وی به دیگر فعالیت های اداره خود اشاره کرد و گفت:با توجه به اینکه شهرستان خدابنده به لحاظ وسعت بزرگترین شهرستان شمال غرب کشور  و دومین شهرستان بعد از مرکز استان زنجان است گفت: تیم سیار روستایی جهت آموزش در پایگاههای کار آفرینی روستایی به منظور جبران کمبود مراکز ثابت در نقاط دور دست که مستلزم صرف هزینه زیاد برای ساخت آن مرکز است وجود دارد.
وی با تاکید بر اینکه همه دورهای مهارت آموزی کاملا رایگان و بدون اخذ هر گونه وجهی انجام می شود، افزود: علاوه بر آموزش های ارائه شده به علاقه مندان دوره های مهارت آموزی، آموزش های ویژه ای نیز به معتادان بهبود یافته در خصوص تعویض روغن ماشین و فناوری اصلاعات بوده است.
رئیس مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان خدابنده گفت: با توجه به اینکه این شهرستان قطب کشاورزی استان زنجان است کارگاه گلخانه ای نیز برای برگزاری دوره های کشاورزی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.
احمدی یادآورشد: علاقه مندان برای بازدید از مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خدابنده می توانند از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ به این محل مراجعه و اطلاعات بیشتری را در خصوص مهارت آموزی دریافت کنند.