افتتاح 3 پروژه در شهر سجاس خدابنده

شهردار سجاس شهرستان خدابنده گفت: در هفته دولت در شهر سجاس ۳ پروژه قابل افتتاح و مورد بهره‌برداری است که اعتبار این پروژه‌ها مبلغی بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

علی ملکی در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق با تبریک آغاز هفته دولت به همه دولتمردان و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم‌چنین با تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری سجاس اظهار داشت: در ایام پر افتخار هفته دولت ۳ پروژه قابل افتتاح و مورد بهره‌برداری است که اعتبار این پروژه‌ها مبلغی بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

ملکی با بیان اینکه این پروژه‌ها با همکاری و هم‌یاری خوب مردم و مسئولان و همکاران تلاشگر شهرداری سجاس انجام شده است افزود: پروژه‌ها با حضور مسئولان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار شهر سجاس شهرستان خدابنده ادامه داد: شهرداری سجاس طرح‌های دیگری در دست اقدام دارد که به حول و قوه الهی در پایان امسال و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری و مورد افتتاح صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در هفته دولت یک پروژه پارک چمنی مصنوعی نصر و هم‌چنین چمن مصنوعی زمین فوتبال و والیبال برای جوانان این خطه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

ملکی اضافه کرد: دیوارکشی سنگی و تکمیل آن به متراژ ۱۰۰ متر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار شهر سجاس شهرستان خدابنده افزود: نصب المان زیبایی شهر و المان نور افشانی میدان نماز که هزینه آن نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است را در هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.