افتتاح کارگاه آموزشی بازار محور صنایع چرم شهرستان خدابنده+تصاویر

 فرماندار شهرستان خدابنده به همراه امام جمعه شهر قیدار به مناسبت هفته فنی حرفه ای با حضور در مرکز فنی حرفه ای این شهرستان، ضمن بازدید از آنجا،کارگاه آموزشی بازار محور صنایع چرم شهرستان خدابنده را افتتاح و گلخانه این مرکز را کلنگ زنی کردند. به گزارش اشراق آنلاین،فتحی فرماندار شهرستان خدابنده به همراه حجت […]

 فرماندار شهرستان خدابنده به همراه امام جمعه شهر قیدار به مناسبت هفته فنی حرفه ای با حضور در مرکز فنی حرفه ای این شهرستان، ضمن بازدید از آنجا،کارگاه آموزشی بازار محور صنایع چرم شهرستان خدابنده را افتتاح و گلخانه این مرکز را کلنگ زنی کردند.

به گزارش اشراق آنلاین،فتحی فرماندار شهرستان خدابنده به همراه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهر قیدار به مناسبت هفته فنی حرفه ای از مرکز فنی حرفه ای شهرستان بازدید کردند و به همین مناسبت مراسم کلنگ زنی گلخانه و افتتاح کارگاه آموزشی بازار محور صنایع چرم شهرستان خدابنده برگزار شد.

فرماندار شهرستان خدابنده در این مراسم ضمن تبریک هفته فنی حرفه ای به فعالان در این بخش گفت : آموزشهای فنی حرفه ای باعث افزایش کیفیت کارها و ورود جوانان ماهر به بازار کار و اشتغالزایی می شود.