افتتاح سه طرح اقتصاد مقاومتی در دهه فجر در خدابنده+تصاویر

به مناسبت دهه فجر سه طرح اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده افتتاح شد. به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت دهه فجر سه طرح اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده افتتاح شد. یک واحد تولیدی پرورش قارچ با اشتغالزائی برای پنج نفر در جاده حصار به همت رضا اصانلو کارمند باز خرید شده […]

به مناسبت دهه فجر سه طرح اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده افتتاح شد.

به گزارش اشراق۲۴،به مناسبت دهه فجر سه طرح اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان در شهرستان خدابنده افتتاح شد.

یک واحد تولیدی پرورش قارچ با اشتغالزائی برای پنج نفر در جاده حصار به همت رضا اصانلو کارمند باز خرید شده اداره پست خدابنده ای در سالن ۱۰۰متری با سرمایه اولیه ۱۸میلیون تومان و وام ۱۰ میلیونی بسیج سازندگی سپاه خدابنده راه اندازی شده است.

این واحد تولیدی برای پنج نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغا ایجاد کرده است و در صورت حمایت مسئولان قابلیت گسترش داشته و می تواند برای چندین نفر دیگر اشتغالزائی کند و به طور متوسط در هر دوماه یک بار به میزان ۲/۵تن برداشت دارد و محصولاتش در شهرستان خدابنده با قیمت تضمینی در سطح شهرستان خدابنده به فروش می رسد.

DSCN9682DSCN9707DSCN9656DSCN9658

افتتاح یک واحد تولیدی پرورش بلدرچین توسط غلامرضا زنگنه در شهر زرین رود با سرمایه اولیه ۱۰ میلیون و وام ۲۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی سپاه خدابنده در سالن ۱۰۰متری که با این کار برای دو نفر به طور مستقیم اشتغالزائی شده است.

۱۰۹۶۲۰۶۳۱c30aa9-64a9-4585-ab63-2bbc05865547-1n00006556-r-b-002۸a686606-1762-414a-b7bf-0a2998f0e3a9

اولین کارگاه تولید آش رشته و رشته پلو در سالن۳۶۰متری توسط محمد اسلامی در شهر قیدار شهرستان خدابنده با سرمایه اولیه ۱۰۰میلیون تومان و وام ۳۰میلیون تومانی بسیج سازندگی سپاه خدابنده که روزانه ۵۰۰کیلو الی ۸۰۰ کیلو رشته آشی و پلوئی در این کارگاه تولید می شود و در ماه تقریبا ۱۵ تن می شود و به طور متوسط ۶۰۰تن نیز در سال تولید این محصول خواهد بود.

در این کارگاه برای شش نفر به طور مستقیم و برای تعداد افراد زیادی-تقریبا ۷۰نفر-به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.۲۰۱۷۰۲۰۹_۰۹۵۹۴۴۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۰۸۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۱۰۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۲۸۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۳۷۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۴۴۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۵۳۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۱۵۳۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۲۰۴۲۰۱۷۰۲۰۹_۱۰۰۲۲۷