استقبال مردم خدابنده ازبرپایی نمایشگاه کتاب مطلوب است

  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده گفت: استقبال مردم خدابنده ازبرپایی نمایشگاه کتاب مطلوب است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده به گزارش اشراق آنلاین،محمد برجی در دیدار با بخشدار جدید گرماب اظهار کرد: طی سال جاری و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات مختلفی توسط اداره ارشاد اسلامی خدابنده انجام شده […]

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده گفت: استقبال مردم خدابنده ازبرپایی نمایشگاه کتاب مطلوب است.13930321000170_PhotoA

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده

به گزارش اشراق آنلاین،محمد برجی در دیدار با بخشدار جدید گرماب اظهار کرد: طی سال جاری و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات مختلفی توسط اداره ارشاد اسلامی خدابنده انجام شده است.

 وی با اشاره به اینکه از جمله اقدامات انجام شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده، برگزاری نمایشگاه کتاب است، تصریح کرد: در پنج ماه گذشته از سال جاری سه نمایشگاه کتاب در شهرگرماب برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری نمایشگاه کتاب، افزود: خوشبختانه استقبال مردم نیز از این اقدام فرهنگی مطلوب بود.

وی با اشاره به دیدارهای انجام شده با مسئولان شهرستان و مناطق مختلف خدابنده به منظور افزایش تعاملات، اضافه کرد: همچنین امسال ایستگاه نقاشی نیز در شهرگرماب  برگزار شد.

 برجی برگزاری محفل انس با قرآن را نیز از دیگر برنامه‍‌‌‌های عملیاتی شده فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده عنوان کرد و گفت: طی ماه رمضان نیز برنامه‌های متعددی توسط ارشاد خدابنده اجرایی شد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده خاطر نشان کرد: برنامه‌های اجرایی ارشاد با همکاری سازمان‌های مختلف عملیاتی شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود به برخی از دغدغه‌های فرهنگی شهرستان اشاره داشت و گفت: درست است که مشکلات بسیاری در زمینه فرهنگی وجود دارد، ولی امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود.

 در ادامه این دیدار بخشدار گرماب ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده، قول مساعد برای همکاری با این اداره در ادامه سال به منظور برگزاری برنامه‌های مختلف را داد.