استقبال بی‌نظیر مردم خدابنده از بازسازی واقعه غدیر

مردم شهرستان خدابنده با حضور گسترده خود در بازسازی واقعه غدیر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند. ثبیر:فرمانده سپاه ناحیه خدابنده نیز با اشاره به بازسازی واقعه غدیر در شهر قیدار یادآور شد:  800 نفر از هنروران شهرستان خدابنده در بازسازی واقعه غدیر نقش ایفا کردند. ولی‌الله ابراهیمی با بیان اینکه مراسم بازسازی واقعه غدیر […]

مردم شهرستان خدابنده با حضور گسترده خود در بازسازی واقعه غدیر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.13920802000252_PhotoA

ثبیر:فرمانده سپاه ناحیه خدابنده نیز با اشاره به بازسازی واقعه غدیر در شهر قیدار یادآور شد:  800 نفر از هنروران شهرستان خدابنده در بازسازی واقعه غدیر نقش ایفا کردند.

ولی‌الله ابراهیمی با بیان اینکه مراسم بازسازی واقعه غدیر در روز دوم آبان ماه جاری در محل پادگان قدس شهرستان خدابنده برگزار شد، افزود:تبیین جایگاه ولایت در جامعه اسلامی، نشان دادن اهمیت و ارزش واقعه بزرگ غدیر به عموم مردم از اهداف برگزاری این برنامه است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این واقعه خاطرنشان کرد: بازسازی این واقعه عظیم گام مهمی در ترویج فرهنگ علوی محسوب می‌شود.

گفتنی است، بازسازی واقعه غدیر با هدف تعمیق باورهای دینی نوجوانان وجوانان، شناسایی اصول اولیه امامت و رفع شبهات،مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برگزار شد.