اجرای 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده+عکس

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از اجرای 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده خبر داد. به گزارش اشراق آنلاین،ولی‌الله ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود. وی از […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از اجرای 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده خبر داد.??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

به گزارش اشراق آنلاین،ولی‌الله ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

وی از اجرای 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در خدابنده خبر داد و ادامه داد: این برنامه‌ها با همکاری ادارات و نهادها در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده دیدار با ائمه جمعه شهرستان را از برنامه‌های این هفته اعلام کرد و افزود: به همین مناسبت برنامه دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان خدابنده انجام می‌شود.

این مسئول غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همایش پیاده روی خانوادگی با حضور بسیجیان و علاقه‌مندان در خدابنده برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یادواره‌های شهدای دفاع مقدس در خدابنده برگزار می‌شود، تصریح کرد: یادواره شهدا با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

* افتتاح دو پروژه محرومیت‌زدایی در خدابنده

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه آسیب شناسی ماهواره برگزار می‌‌‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه اشاره کرد و اذعان داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس دو پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان خدابنده افتتاح می‌شود.

این مسئول در پایان متذکر شد: افتتاح باشگاه صالحین و 9 دی از جمله پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه ناحیه خدابنده است.