اجتماع بزرگ مردمی”صیانت از حریم خانواده”در خدابنده برگزار می شود

فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی”صیانت از حریم خانواده”در شهر قیدار خبر داد.ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: از ۱۷تیرماه ماه تا ۲۳این ماه،هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است و شعار آن حیاء،عفاف،حجاب،ندای فطرت و تعالی اجتماعی است. وی به روز شمار این […]

فرمانده سپاه خدابنده از برگزاری اجتماع بزرگ مردمی”صیانت از حریم خانواده”در شهر قیدار خبر داد.DSC00167-1ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: از ۱۷تیرماه ماه تا ۲۳این ماه،هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است و شعار آن حیاء،عفاف،حجاب،ندای فطرت و تعالی اجتماعی است.

وی به روز شمار این هفته اشاره کرد و گفت: شنبه به نام عفاف و حجاب،گرایش انسانی،انتخاب ایرانی،یکشنبه عفاف و حجاب،آزادی،کرامت انسانی،حقوق شهروندی،دوشنبه عفاف و حجاب،تجلی مشارکت اجتماعی،سه شنبه تولید و اشتغال،نه به پوشاک خارجی،چهار شنبه مردان غیور،زنان عفیف،خانواده متعالی،پنج شنبه عفاف و حجاب،نشاط اجتماعی،امنیت اخلاقی و جمعه جامعه عفیف،زمینه ساز ظهور نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: در این هفته برنامه های مختلف و متنوعی در سطح شهرستان و در چهار بخش سجاس،قیدار،زرین آباد و گرماب برگزار خواهد شد و ویژه برنامه ای نیز در روز چهارشنبه۲۱تیرماه با عنوان”صیانت از حریم خانواده” با حضور و سخنرانی حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در فرهنگ سرای شهر قیدار برگزار می شود.

ابراهیمی اضافه کرد: برگزاری نشست ها و کارگاههای تخصصی،تجلیل از بانوان محجبه و فعال شهرستان در عرصه های مختلف و بویژه از مادران و همسران شهدا و برگزاری مسابقات مختلف از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته حجاب و عفاف است.

وی با بیان اینکه مراسم روز عفاف و حجاب می تواند به عنوان نقطه شروعی برای انجام یکسری از کارهای فرهنگی باشد، گفت: متولیان فرهنگی، انتظامی و امنیتی نباید مسئولیت خود را در انجام کارهای طولانی مدت در زمینه فرهنگ و فرهنگ‌سازی فراموش کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: حجاب مساله ی مهمی است که از متن خانواده ها شروع می شود و رعایت حجاب نه تنها برای زنان بلکه مردان را هم شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که از پیروزی انقلاب تا کنون شعار مرگ بر آمریگا فراموش نشده، درود بر حجاب نیز باید به گفتمان عمومی و عملی جامعه تبدیل شود.

ابرهیمی افزود : اهمیت عفاف و حجاب به قدری است که شبکه های ماهواره ای برای ترویج بدحجابی در کشور تلاش می کنند و اهمیت این موضوع وظیفه ما را سنگین می سازد و اگر قرار باشد در مورد مسایلی از این قبیل فرهنگ سازی کنیم بایستی که این کار را اول از خودمان شروع کنیم.

وی با تاکید بر مدنظر قرار دادن موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک باور عمیق و اصلی در جامعه اظهار داشت: رعایت عفاف و حجاب از سوی همه مسوولان و کارکنان دستگاه های اجرایی به عنوان یک امر مهم دینی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه خدابنده یادآور شد : بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه به علت گسترش بد‌حجابی بوده و رعایت حجاب و عفاف نقش عمده‌ای در تحکیم بنیان خانواده دارد‌.

ابراهیمی خاطر نشان کرد : دشمنان نظام و انقلاب در عرصه حجاب و عفاف بصورت حرکتی سازماندهی شده در صدد از بین بردن ارزش ها اسلامی و معنوی هستند که برای جلوگیری از این بروز اینگونه مسایل همکاری همه ارگانهای فرهنگی و نظارتی ضروری است.