اتمام ماموریت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد خدابنده

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده گفت: با توجه به اینکه مدت زمان ماموریت اینجانب در این مسئولیت خطیر آخر شهریور است با توکل بر خدا تصمیم گرفتم ماموریت خود را تمدید نکرده و به سنگر علم و دانش بازگردم.

به گزارش نسیم اشراق؛ علی جهانشاهلو اعلام کرد: بعد از اتمام دوره ماموریت خود در فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به‌ آموزش و پرورش برمی‌گردم.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های حاج علی‌اکبری مدیر کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار، تاراسی فرماندار شهرستان، سید البرز حسینی نماینده دوره یازدهم مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، مردم ولایت‌مدار و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری قابل قبولی در طول خدمت سه ساله دولت سیزدهم در سطح شهرستان انجام گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: با توجه به اینکه مدت زمان ماموریت اینجانب در این مسئولیت خطیر آخر شهریور است، علی‌رغم حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مبنی بر ادامه همکاری بنده در این مسئولیت، با توکل بر خدا تصمیم گرفتم ماموریت خود را تمدید نکرده و به سنگر علم و دانش (آموزش وپرورش) بازگشته و در آن سنگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم.