آمریکا با این کشتارها چطور مدعی حمایت از حقوق بشر است؟

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: انتظار بر این بود که در آمریکا که خود مدعی حمایت از حقوق بشر و صلح جهانی است چنین اتفاقاتی رخ ندهد. ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده درگفتگوباخبرنگارثبیر در رابطه با کشته شدن خانم مریام کری در مقابل چشمان فرزندش در مقابل کنگره آمریکا گفت: کشتن انسان های […]

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: انتظار بر این بود که در آمریکا که خود مدعی حمایت از حقوق بشر و صلح جهانی است چنین اتفاقاتی رخ ندهد. IMG_2322ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه ناحیه خدابنده درگفتگوباخبرنگارثبیر در رابطه با کشته شدن خانم مریام کری در مقابل چشمان فرزندش در مقابل کنگره آمریکا گفت: کشتن انسان های بی گناه در هر کجای دنیا از نظر انسانیت نیز کار درستی نیست.

 فرمانده سپاه ناحیه خدابنده تصریح کرد: آمریکا که خود مدعی حمایت از حقوق بشر است انتظار بر این است که چنین کارهای خلاف انسانیت را انجام ندهد.

ابراهیمی تاکید کرد: با شنیدن کشته شدن انسان های بیگناهی همچون خانم مریام کری واقعا نمیدانیم که چه بگوییم؛ این کار از منظر انسانیت هم اصلا قابل قبول نیست.

 فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اظهار امیدواری از احترام قائل شدن به ارزش ها و باورهای انسانی در تمام دنیا افزود: انتظار بر این بود که در آمریکا که خود مدعی حمایت از حقوق بشر و صلح جهانی است چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

ابراهیمی ادامه داد: همانطور که خود میگویند باید به رای و نظر مردم در کشورها احترام گذاشته شود، خودشان نیز این موضوع را عملی کنند.

وی افزود: آمريكا در عرصه جهاني ادعا مي كند كه به ارزش هاي والاي انساني پايبند است و آنها را ترويج مي دهد، اما در عمل برعكس رفتار مي كند.