آزمون‎های مهارت در 30 رشته درخدابنده برگزار می‌شود

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده، از برگزاری آزمون‎های مهارت در 30 رشته خبر داد.صفی‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیر، اظهار کرد: با آغاز ثبت‎نام مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت، داوطلبان می‎توانند در 30 رشته مختلف و با توجه به علاقه‌مندی و توانایی که دارند از جمله آجرچینی، تاسیسات […]

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده، از برگزاری آزمونهای مهارت در 30 رشته خبر داد.thصفی‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ثبیر، اظهار کرد: با آغاز ثبت‎نام مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت، داوطلبان می‎توانند در 30 رشته مختلف و با توجه به علاقه‌مندی و توانایی که دارند از جمله آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، فن‌آوری اتومبیل، کنترل صنعتی، کاشی‌کاری دیوار و کف، فن‎آوری اطلاعات، طراحی وب، جوشکاری و طراحی مد لباس شرکت کنند.

 

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان خدابنده افزود: اطلاع‎رسانی برای ثبت‎نام علاوه بر کارآموزان از طریق نهادهای مختلف از جمله در سطح هنرستان‎ها و آموزش و پرورش صورت گرفته است و علاقه‌مندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‏‏نام به پورتال جامع سازمان فنی و حرفه‎ای مراجعه کنند.

 

بیگدلی تصریح کرد: با توجه به اینکه ممکن است برخی از شهروندان به اینترنت دسترسی نداشته باشند، متقاضیان می‎توانند با ارایه کپی شناسنامه و کارت ملی و همچنین یک قطعه عکس پرسنلی با مراجعه به این اداره درخواست خود مبنی بر ثبت‌نام را اعلام و مراحل ثبت‎نام آن‎ها در اداره انجام گیرد.

 

این مسوول با بیان اینکه ثبت‏نام از اول بهمن‎ماه آغاز و تا 10 بهمن سال‌جاری ادامه دارد، گفت: امسال برای اولین‌بار مرحله شهرستانی آزمون مهارت طی 2 آزمون برگزار می‌شود و آزمون مرحله اول پس از پایان ثبت‎نام در 25 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

بیگدلی گفت: ثبت‏نام مرحله دوم نیز از 26 بهمن آغاز و تا 15 اسفندماه ادامه دارد که آزمون در تاریخ 23 اسفند امسال برگزار می‌شود.

 

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون شهرستانی در دو مرحله فرصت حضور برای همه علاقه‌مندان را فراهم می‎کند که ممکن است به دلیل پاره‌ای از مشکلات در دور اول آزمون امکان شرکت را نداشتند.

 

بیگدلی تاکید کرد: این آزمون‎ها در محیطی سالم امکان رقابت و توان‎بخشی افراد را در رشته‎های فنی و حرفه‎ای فراهم می‎کند و علاوه بر آن افرادی که تا مرحله کشوری و پس از آن در مسابقات بین‎المللی حاضر می‌شوند از امتیازات خاصی از جمله عضویت در بنیاد نخبگان می‎توانند، بهره‎مند شوند.