آخرین اخبار از بیست و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی/ رژیم صهیونیستی رکورد کودک‌کشی در جهان را شکست

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد بیست و چهارمین روز از زمان آغاز طوفان الاقصی شده است که حملات هوایی رژیم اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد بیست و چهارمین روز  از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که تاکنون بیش از 8100 نفر در اثر حملات رژیم اسرائیل به این منطقه شهید شده‌اند.

بمباران منازل و خودروهای امدادرسان در غزه

بر اساس گزارش شبکه المیادین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته به صورت گسترده و کورکورانه مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کردند.

بالگردهای نظامی ارتش اشغالگر نیز مناطقی را در مرکز نوار غزه که شب گذشته شاهد حملات وحشیانه ای بود بمباران کردند.

شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در حیفا

رسانه‌های عبری گزارش دادند که یک انفجار مهیب بامداد روز دوشنبه شهر حیفا در مرکز اراضی اشغالی را لرزاند.

رسانه‌ها علت این انفجار را سرنگونی پهپادی که از لبنان از طریق دریا شلیک شده بود و قصد داشت بندر حیفا را هدف قرار دهد، عنوان کردند.

اما مقامات صهیونیست هیچ توضیحی در مورد این حادثه ندادند و آژیرها فعال نشدند. این در حالی است که روز یکشنبه، موشک‌هایی که از لبنان به جلیل، نهاریا و کریات شمونا در شمال اراضی اشغالی اصابت کرد.

تداوم درگیری بین جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جنین

درگیری‌ها میان جوانان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر جنین واقع در کرانه باختری که از ساعاتی بامدادی روز دوشنبه آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز خود به جنین اقدام به تیراندازی در مقابل بیمارستان این شهر کرد.

برخی منابع از شهادت 4 فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان ارتش رژیم اشغالگر خبر دادند.

رژیم صهیونیستی رکورد کودک‌کشی در جهان را شکست

یک سازمان غیرانتفاعی گزارش داده شمار کودکانی که طی سه هفته گذشته در عملیات‌های رژیم صهیونیستی در غزه شهید شده‌اند از تعداد سالانه کودکانی که در هر یک از 4 سال گذشته در درگیری‌های مسلحانه در سراسر جهان کشته شده‌اند عبور کرده است.

از روز 7 اکتبر که رژیم صهیونیستی حملات سنگین به غزه را آغاز کرده دست‌کم 3000 کودک به شهادت رسیده‌اند‌.

سازمان غیرانتفاعی save the children می‌گوید در سال 2022 مجموعا 2985 کودک در 22 کشور جهان جان در درگیری‌های مسلحانه جان باخته‌اند. این رقم در سال 2021، معادل 2515 و در سال 2020، معادل 2647 نفر بوده است.

رژیم صهیونیستی از جنین عقب نشینی کرد

منابع خبری منطقه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی بعد از یورش به شهر جنین در کرانه باختری و درگیری شدید با جوانان فلسطینی که چندین ساعت به طول انجامید ، مجبور به عقب نشینی از جنین شد.
در این درگیری‌ها 4 فلسطینی به شهادت رسیدند.