درباره ی ما

11سایت خبری«اشراق آنلاین» با بهره گیری از دو سرمایه اندیشه و صداقت بدون هیچ گونه وابستگی حزبی، جناحی در تاریخ 91/5/23 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عرصه رسانه ای کشورگام نهاد.

این سایت که با هدف پوشش اخبار و رویدادهای شهرستان خدابنده راه اندازی شده است در نظر دارد تا حوزه خبری خود اعم از شهرها و روستاهای این منطقه شامل شهرهای قیدار،سجاس،زرین آباد،گرماب،سهرورد،کرسف،نوربهاروبخش های مرکزی،بزینه رود،سجاس رود،افشاروروستاهای پرچین،ارقین،حصار،خالق آباد، محمود آباد، زرین گل، پسگوهان، دوتپه سفلا،دوتپه اولیا،آقجه قیا، قطاربلاغی، دهشیر ،رحمت آباد،گلمکان، توپقره ، نعلبندان ، بلگشیر ، قانلی،  چپقلو،داشلوجه، شهرستانک، ورجوشان وجرین رابه طورکامل پوشش خبری دهد.

سایت«اشراق آنلاین» در همین راستا رویکردی تحلیلی، اطلاع رسانی، آموزشی و انتقادی نسبت به موضوعات و مسایل شهرستان اتخاذ کرده است.

امید است تا با یاری خداوند و عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) و با همراهی شما عزیزان بتوان گامی موثر در اعتلای شهرستان برداشته شود. به همین منظور سایت خبری آمادگی خود را جهت دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای ارتقای کمی و  کیفی سایت اعلام می دارد.

جهت کسب اطلاع بیشتر با پست الکترونیکی پایگاه خبری به نشانی  eshraghonline20@gmail.comیاشماره تلفن09102854829وتلفکس4220925-0242تماس و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایید.

لازم به ذکراست نام اولیه سایت شهرستان خدابنده«ثبیر»بودکه به «اشراق آنلاین» تغییرنام پیداکرده است.