اهداء مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه رادیو‌تراپی مهرانه خدابنده

مدیر اجرایی مهرانه خدابنده از اهداء مبلغ ۴۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه رادیو‌تراپی این مرکز خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق،نشست صمیمی رئیس اتاق اصناف، آقای سید محمد حسینی به همراه روسای اتحادیه های صنفی شهرستان خدابنده با مدیریت و پرسنل اجرایی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) این شهرستان در محل دفتر مهرانه برگزار شد.

در این دیدار علی اله عسگری مدیر اجرایی مهرانه با معرفی انجمن به جمع حاضر در این برنامه، گزارشی از اقدامات انجام گرفته از زمان تاسیس دفتر و نیز آمار و اطلاعات مربوط به مسائل و مشکلات بیماران،هزینه های بالای دارو و درمان،لزوم خرید دستگاه رادیوتراپی،مسایل مربوط به شیمی درمانی و هزینه‌های رفت و آمد بیماران،مسائل آموزش و پیشگیری،نبود ساختمان اختصاصی مهرانه و…داد.

در ادامه این نشست رئیس اتاق اصناف ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری و دیدار از مجموعه مهرانه و هم چنین اعضای  اتحادیه‌های صنفی هر کدام با ابراز خرسندی از وجود چنین مرکزی برای حمایت ۱۰۰درصدی از بیماران شهرستان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخت و گفت: وظیفه همگی ما و مردم فرهنگ دوست و خیر و هم چنین مسئولین بر حمایت از این مراکز خیرخواهانه در راه خدمت ودر راه خدا جهت بیماران نیازمند علی الخصوص مریضان سرطانی است.

در پایان این جلسه به جهت توجه به موضوع پیشگیری و اهمیت مشارکت عمومی،اعضای جلسه هزینه برگزاری همایش علمی و تخصصی پیشگیری از سرطان را تقبل و مبلغ ۴۰ میلیون تومان نیز نقدا برای خرید دستگاه رادیو‌تراپی مهرانه کمک کردند.

در آخر علی اله عسگری مدیر عامل مهرانه از حضور رئیس و اعضای اتحادیه های صنفی شهرستان خدابنده بابت اقدام خیر خواهانه جهت کمک به خرید دستگاه رادیو تراپی و حضور گرم آنان تقدیر و تشکر و آرزوی صحت و سلامتی برای آنان و مردم  را از خداوند منان مسالت کرد.