نصب بیش از ۱۵۰ المان در نقاط مختلف شهر قیدار

شهردار قیدار با اشاره به نصب بیش از ۱۵۰ المان در نقاط مختلف شهر از راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری در قیدار با هدف حرکت در مسیر توسعه شهر و زیباسازی محیط شهری خبر داد. به گزارش نسیم اشراق به نقل از خبرنگار ایمنا، سید مصطفی موسوی_ امروز یک‌شنبه ششم شهریورماه_ در جمع […]

شهردار قیدار با اشاره به نصب بیش از ۱۵۰ المان در نقاط مختلف شهر از راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری در قیدار با هدف حرکت در مسیر توسعه شهر و زیباسازی محیط شهری خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از خبرنگار ایمنا، سید مصطفی موسوی_ امروز یک‌شنبه ششم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران المان‌های نوری دائمی نصب شده در سطح شهر را بیش از ۱۵۰ مورد اعلام و اظهار کرد: ریسه هفت رنگ به طول ۱۳۰۰ متر تهیه شده است که به همراه المان‌های یاد شده در همه نقاط شهر توسط عوامل شهرداری نصب و مستقر شده است.

وی افزود: المان‌های نوری در مرکز شهر، خیابان امام (ره)، ورودی‌های بلوار دانشگاه، بلوار شهید مظفر ذوالقدر، بلوار شهید سردار سلیمانی نصب شده که به صورت مناسبتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

شهردار قیدار با بیان اینکه منظر شبانه بخش جدانشدنی طراحی محیط شهری است که باید به صورت همزمان با سایر قسمت‌ها توسط طراحان شهری مورد توجه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: با استفاده از این تکنیک مهم می‌توان سرزندگی و سرحالی را برای شهروندان به ارمغان آورد و آرامش را در فضا برقرار کرد، ضمن اینکه میزان اعتبار لازم برای ایجاد چنین فضای مفرحی، بسیار محدود است.

موسوی با اشاره به شعار شهرداری قیدار مبنی بر «شهر نشاط و زندگی»، تصریح کرد: نورپردازی المان‌ها به صورت اصولی در فضاهای متفاوت شهری، کارایی محیط را در تمام ساعات شبانه‌روز ارتقا می‌بخشد و علاوه بر ایجاد فضایی مفرح برای شهروندان و مسافران، رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی به راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان نوری اشاره کرد و گفت: این کارگاه بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ توسط شهرداری قیدار در این ارگان ایجاد و راه‌اندازی شده است تا به اهداف تبیین شده در حوزه طراحی محیط شهری جامه‌عمل بپوشانیم.

شهردار قیدار تسریع در اجرای برنامه‌ای زیباسازی، استفاده بهینه از منابع انسانی شهرداری، لزوم توجه به بهره‌وری و توجه به زیباسازی شهر که از شاخصه‌های نشاط و زندگی است را شعار شهر عنوان کرد و افزود: «صرفه‌جویی در منابع مالی» از اهداف راه‌اندازی کارگاه جوشکاری و تولید المان است.

موسوی در خصوص قبول سفارش خارج از شهر قیدار برای ساخت المان‌های نوری، اظهار کرد: اولویت کاری شهرداری تهیه و نصب المان‌های مورد نیاز است، اگر اهداف تبیین شده را اجرایی کنیم، به منظور درآمدزایی قطعاً تولیدات خود را به خارج از شهر نیز ارائه خواهیم کرد.