مردم با خلق حماسه۹دی،جواب استکبار و عوامل پشت پرده فتنه را دادند/۹دی بی بصیرتی خواص را آشکار کرد

امام جمعه سجاس در نشست بصیرتی با موضوع بررسی ابعا فتنه۸۸که در دانشگاه پیام نور خدابنده برگزار شد گفت: مردم با خلق حماسه۹دی،جواب استکبار و عوامل پشت پرده فتنه را دادند. به گزارش شراق۲۴،امروز نشست بصیرتی ساعت ۱۰ صبح باموضوع بررسی ابعاد فتنه ۸۸ در دانشگاه پیام نور قیدار با حضور و سخنرانی حجت الاسلام […]

امام جمعه سجاس در نشست بصیرتی با موضوع بررسی ابعا فتنه۸۸که در دانشگاه پیام نور خدابنده برگزار شد گفت: مردم با خلق حماسه۹دی،جواب استکبار و عوامل پشت پرده فتنه را دادند.

img_20161227_194526img_20161227_194407img_20161227_194430img_20161227_194522

به گزارش شراق۲۴،امروز نشست بصیرتی ساعت ۱۰ صبح باموضوع بررسی ابعاد فتنه ۸۸ در دانشگاه پیام نور قیدار با حضور و سخنرانی حجت الاسلام اصلانی امام جمعه شهر سجاس برگزار شد.
در ابتدا،مهدی شهیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان خدابنده اشاره مختصری به فرمایشات رهبری در مورد فتنه۸۸و عوامل پشت پرده آن کرد و در ادامه امام جمعه شهر سجاس درباره فتنه ۸۸ روشنگری کرد.
وی اظهار کرد: مردم جواب استکبار و عوامل پشت پرده فتنه را با قدرت تمام با حضور خودشان در حماسه ۹دی در حمایت از ولایت فقیه در خیابانها دادند و در همان سال نیز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان انقلاب دربیست و دوم بهمن ماه با حضور میلیونی خودشان به ایادی استکبار هم در داخل و هم در خارج زدند.
امام جمعه سجاس در جمع دانشجویان عضو پایگاههای بسیج دانشجویی شهرستان خدابنده عنوان کرد: شعار مردم ایران در نهم دیماه سال ۸۸ فقط یک کلمه بود و آن هم عبارت بود از ولایت.
وی افزود: مردم ایران اسلامی در پرتو هدایتهای ولی فقیه هستند و هیچ احدی نمی تواند این ملت را از محبوبشان جدا کند.
حجت الاسلام اصلانی عامل پیروزی ملت ایران را در عرصه های مختلف بر دوعامل ایمان و حضور مردم و تبعیت از فرمان ولایت عنوان کرد و تصریح کرد: عده ای در کشور هنوز هم نگران بزرگداشت یوم الله نهم دی هستند چرا که منافع خود را در خطر می بینند و دوست ندارند که نهم دیماه که روز بصیرت ملت ایران بود،بی بصیرتی آنان را کشف کند و از این واقعیت می ترسند.

وی  نهم دی را روز ملت بزرگ ایران و درخشش پرتو ولایت قلمداد کرد و به دیدگاه امام راحل(ره) درباره ملت ایران اشاره کرد و گفت: ایشان می فرمودند: “من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و کوفه و عراق در دوران حضرت امیر(ع) هستند چرا که مردم آن زمان با بهانه های واهی از دستورات رسول خدا سر پیچی می کردند و به جبهه ها نمی رفتند و خداوند نیز در قرآن کریم آنان را توبیخ فرمود ولی ملت بزرگ ایران اسلامی همیشه پشت ولی زمان خود بوده و هستند و باتمام توان از نظامشان دفاع کرده و می کنند”.

شایان ذکر است که برنامه با تجلیل از جهادگران بسیج دانشجویی خاتمه یافت.