حضو در انتخابات خاری درچشم دشمنان نظام از جمله استکبار جهانی است

شهروند خدابنده ای درباره علت حضور خود در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات خاری درچشم دشمنان نظام از جمله استکبار جهانی و اسرائیل غاضب و انگلیس است. علس حسینی شهروند قیداری در گفت وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: امروز مردم با حضور پرشور مشت محکمی به دهان استکبار زده و اعلام موضع می کنند […]

شهروند خدابنده ای درباره علت حضور خود در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات خاری درچشم دشمنان نظام از جمله استکبار جهانی و اسرائیل غاضب و انگلیس است.

علس حسینی شهروند قیداری در گفت وگو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: امروز مردم با حضور پرشور مشت محکمی به دهان استکبار زده و اعلام موضع می کنند که سرنوشت کشور را به دست هیچ احدی نخواهند داد.

وی با بیان اینکه حضور مردم نشانه شعور و شخصیت است که می خواهند سرنوشت خود را تعیین کنند گفت: مردم هر چه وقت را غنیمت شمرده و سریعتر پاسخ دشمن را بدهند.

حسینی تصریح کرد: تاکنون نیز شاهد حضور بسیار هوشمندانه و زیرکانه مردم پای صندوق های رای بودیم و همه مردم با رای خود نشان می دهند که دشمن هیچ دخالتی نمی تواند در سرنوشت کشور ما بکند.

DSCN6544

علی احمدی نیز گفت: با هدف تاثیرگذاری بر جامعه در انتخابات شرکت می کنم و باید تلاش کنیم که نماینده ای اصلح را انتخاب کنیم چراکه مجلس، قانون گذار است و این قانونها برای خود مردم وضع می شوند و هرچه حضور فعال تری داشته باشیم قطعا کارایی و بازخورد بهتر و بیشتر به نفع خود مردم خواهد بود.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات خاری درچشم دشمنان نظام از جمله استکبار جهانی و اسرائیل غاضب و انگلیس است.

احمدی تصریح کرد: از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم که اصول وقوانین منطبق با انتخابات را رعایت کنند و هدفشان خدمت خالصانه و صادقانه باشد.

DSCN6530

حسن قاسملو نیز گفت: برای تثبیت ولایت فقیه و خوشحالی رهبرم در انتخابات شرکت می کنم و این کار را وظیفه شرعی و عرفی خود می دانم و مطمئن هستم که با این کار،شهدا شادمان و دشمن ناراحت می شود.

وی افزود: حضور تک تک مردم و بویژه خود و خانواده ام در پای صندوق های رای یک تکلیف است. برای نشان دادن وفاداری خود به جمهوری اسلامی باید همه ما در پای صندوق ها، عزم حضور را به نمایش بگذاریم.

جوان قیداری ادامه داد: دیگر کشورهای اسلامی از حضور پر شور مردم ایران در پای صندوق های رأی نیز خوشحال می شوند و کشورهای مستکبر از جمله آمریکا و بویژه روباه پیر یعنی انگلیس صد در صد ناراحت و نگران می شوند.

DSCN6531

اکبر بیگدلی نیز گفت: نامزدهای انتخاباتی با تمکین به قانون، زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم نمایند و عوامل اجرایی با اعلام بی طرفی، در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور تلاش نمایند.

وی افزود: با هدف تاثیرگذاری بر جامعه در انتخابات شرکت می کنم،باید تلاش کنیم که نماینده ای اصلح را انتخاب کنیم چراکه مجلس، قانون گذار است و این قانونها برای خود مردم وضع می شوند. هرچه حضور فعال تری داشته باشیم قطعا کارایی و بازخورد بهتر و بیشتر به نفع خود مردم خواهد بود.

این شهروند قیداری تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی ومشارکت در صحنه های سیاسی کشور و لبیک به بیانات و دستورات ولی امر مسلمین است.