فرماندار خدابنده رأی خود را به صندوق انداخت/152 شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده وجود دارد

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه152 شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده رای مردم را جمع آوری می کند که 80 صندوق ثابت و 72 صندوق یه صورت سیار است افزود: قریب به ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان خدابنده واجد شرایط حضور در انتخابات در شهرستان خدابنده هستند. به گزارش اشراق۲۴، باب‌الله فتحی تصریح کرد: […]

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه152 شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده رای مردم را جمع آوری می کند که 80 صندوق ثابت و 72 صندوق یه صورت سیار است افزود: قریب به ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان خدابنده واجد شرایط حضور در انتخابات در شهرستان خدابنده هستند.
DSCN5840-1DSCN5880

به گزارش اشراق۲۴، باب‌الله فتحی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات موجب تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه طی ۳۷ سال گذشته همواره پشتیبان نظام و دولت بوده و هستند، عنوان کرد: حضور در انتخابات فهم و درک والای مردم نسبت به موقعیت ایران را نشان می‌دهد.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه152 شعبه اخذ رای در شهرستان خدابنده رای مردم را جمع آوری می کند که 80 صندوق ثابت و 72 صندوق یه صورت سیار است افزود: قریب به ۱۰۰ هزار نفر در شهرستان خدابنده واجد شرایط حضور در انتخابات در شهرستان خدابنده هستند.

وی افزود: 70 صندوق سیار  و 31 صتدوق ثابت روستایی و همچنین 49 صندوق ثابت و دو صندوق سیار شهری در شهرستان جهت اخذ رای مردم وجود دارد.

فتحی ادامه داد: هزار و 832نفر عامل اجرایی،700نفر ناظر و 168 نفر بازرس در فرآیند انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در دور اول انتخابات 77 درصد بود که بیشترین میزان مشارکت مردم در انتخابات در میان شهرستان های استان زنجان بود.