310 پایگاه به مناسبت جشن نیکوکاری در خدابنده برپا می‌شود

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده  در آستانه جشن نیکوکاری گفت: 310پایگاه ثابت و سیار در مدارس،مساجد،مراکز نیکوکاری در میادین ومعابر سطح شهرستان خدابنده آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند. غدیر خلجی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: جشن ملی و معنوی احسان و نیکوکاری با شعار بهار […]

DSCN6032مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده  در آستانه جشن نیکوکاری گفت: 310پایگاه ثابت و سیار در مدارس،مساجد،مراکز نیکوکاری در میادین ومعابر سطح شهرستان خدابنده آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

غدیر خلجی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: جشن ملی و معنوی احسان و نیکوکاری با شعار بهار همدلی و شکوه مهربانی به صورت همزمان در سراسر کشورو در شهرستان خدابنده برگزار می شود.

وی افزود: این جشن در روز 12اسفند در کلیه مدارس سطح شهرستان،در روز 13 اسفند در پایگاه های ثابت و سیار امداد و بسیج و در معابر پیاده رو ها و مساجد و در روز 14اسفند در میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان خدابنده ادامه داد: این جشن با همکاری سازمان های بسیج،کمیته امداد،آموزش و پرورش و صداو سیما برگزار می شود.

خلجی تصریح کرد: هدف از این جشن ترویج و اشاعه فرهنگ احسان و نیکوکاری بین آحاد مختلف مردم جامعه بویژه نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: جمع آوری کمک های مردمی مومن و خیر و نیکوکار شهرستان برای نیازمندان از دیگر اهداف این جشن است تا در موسم سال نو،بخشی از آلام آنها کاهش یابد.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: 310پایگاه ثابت و سیار در مدارس،مساجد،مراکز نیکوکاری در میادین ومعابر سطح شهرستان خدابنده آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

خلجی اضافه کرد: از مردم نوع دوست و متدین شهرستان خدابنده در خواست می شود کمک های خود را به صورت نقدی یا کالا که صرفا نو باشد به نیازمندان منطقه خودشان اهداء کنند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

وی ادامه داد: از مردم دعوت می شود که در قالب بسته های خدمتی به نیازمندان در آستانه سال نو در جهت رفع مشکلات معیشتی،مسکن،تهیه آجیل و شیرینی نیازمندان،حامی یابی برای ایتام،بیماران صعب العلاج و بیماری های خاص و همچنین امر تحصیل و ازدواج جوانان کمیته امداد را یاری کنند.

خلجی با بیان اینکه توزیع کمک های مردمی در مدت یک هفته پس از برگزاری جشن نیکوکاری،به حساب نیازمندان واریز می شود افزود: در کمیته امداد جامعه هدف بر اساس سطح نیازمندی آنها الویت بندی شده است و کمک های خیرین درابتدا درسطح های پایین جامعه هدف توزیع می شود و سپس سطوح بعدی از کمک های مردمی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: از مردم خطه دارالمومنین درخواست می شود تا در این امر معنوی مشارکت کنند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب0217028480007نزد بانک ملی و همچنین شماره حساب212519189005نزد بانک صادرات شعبه خدابنده واریز کنند.