ماراتن تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در خدابنده+تصاویر

ماراتن تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جای جای شهرستان خدابنده برای انتخاب یک نماینده این شهرستان در حوزه‌های انتخابیه شهرستان آغاز شده و با شدت و حرارت در حال پیگیری است. به گزارش اشراق24،انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند در کشورمان برگزار می‌شود. این انتخابات […]

DSCN5635DSCN5651DSCN5652DSCN5629DSCN5627DSCN5653ماراتن تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جای جای شهرستان خدابنده برای انتخاب یک نماینده این شهرستان در حوزه‌های انتخابیه شهرستان آغاز شده و با شدت و حرارت در حال پیگیری است.

به گزارش اشراق24،انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند در کشورمان برگزار می‌شود.

این انتخابات به دلیل اینکه برای هر دو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، برای ملت و آینده ایران اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است.

همه گروه‌های سیاسی در کشور و از جمله در شهرستان خدابنده شامل گروه‌های اصلاح‌طلب، اصولگرا، مستقل و اعتدال‌گرا و دیگر گروه‌های سیاسی با همه داشته‌ها و توان خود در صحنه حاضر شده‌اند تا نظر مردم را جلب و آرای مردم برای حضور در هر دو مجلس را کسب کنند.

اما ماراتن تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی در جای جای شهرستان خدابنده برای انتخاب یک نماینده این شهرستان در حوزه‌های انتخابیه شهرستان آغاز شده و با شدت و حرارت در حال پیگیری است.

در شهرستان خدابنده نیز مطابق روال دوره‌های اخیر، نوع تبلیغات کاندیداها متفاوت است و هر کدام از این کاندیداها با توجه به برنامه‌ریزی‌‌هایی که در طی این مدت داشته‌اند به تشریح برنامه‌های تبلیغاتی و وعده‌های انتخاباتی خود می‌پردازند.