شبکه های اجتماعی یک فرصت برای کاندیداها است/مردم نماینده مومن و کارشناس می خواهند

فعال رسانه ای و کارشناس ارشد روابط بین المل گفت: شبکه های اجتماعی یک فرصت برای کاندیداها است که باید به درستی از آن استفاده شود و مردم نماینده مومن و کارشناس می خواهند. علیرضا سعید آبادی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: نقش شبکه های اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی […]

photo_2016-02-18_10-30-11فعال رسانه ای و کارشناس ارشد روابط بین المل گفت: شبکه های اجتماعی یک فرصت برای کاندیداها است که باید به درستی از آن استفاده شود و مردم نماینده مومن و کارشناس می خواهند.

علیرضا سعید آبادی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: نقش شبکه های اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی از جمله فرهنگیان ، بانوان ، محیط زیست ، میراث فرهنگی ، ایثارگران ، فعالان رسانه ، جوانان ، ورزشکاران ، دانشگاهیان ، بازنشستگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بویژه در حوزه انتخابیه تهران بیشتر از احزاب رسمی نباشد کمتر نیست.

وی افزود: این که گروه های سیاسی به مسائل تخصصی و صنفی در این انتخابات کمتر پرداخته اند به دلیل این است که تحزب در ایران با زمان حرکت نکرده و بومی نشده و به کارکردهای تخصصی و صنفی در شرایط نوظهور و متحول شونده معاصر کمتر توجه کرده است.

این فعال رسانه های مرکز و محلی سراسر کشور و طراح کمپین سراسری مجلس مستقل آینده و مبتکر تاسیس اولین خبرگزاری رسانه های محلی ایران که در این سال های اخیر چهره شناخته شده ای در تمامی نواحی و مناطق ایران اسلامی تاکید کرد: شرایط پیش آمده برای گروه های مستقل ارزشی پیش گفته ، نه تنها بد نیست بلکه فرصت محسوب می شود و به شرط حمایت از کاندیداهای جامع الاطراف و قوی تر که علاوه بر علائق تخصصی دارای عمق فکری بالا و تجارب بین بخشی خوبی باشند و روند قانونگذاری و محدودیت ها و ظرفیت های آن را بشناسند در مجلس آینده از سهم بهتری برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به استقبال نواحی و مناطق سراسر کشور از ایده تاسیس اولین خبرگزاری رسانه های محلی ایران با هدف افزایش پیوندهای فرهنگی و اجتماعی بین مردم پایتخت و نواحی و مناطق مادری و هم گرایی فزاینده و وحدت ملی و ظرفیت سازی حداکثری از سرمایه های انسانی مرکز و با تاکید بر نقش بالای قدرت نرم در محاسبات و برنامه ریزی های ملی خاطر نشان کرد: من معتقدم برای پیگیری مطالبات تخصصی و صنفی ، کسانی کاندیداهای برتر حوزه های مختلف هستند که دارای ظرفیت های مناسب فکری ، قدرت بالای جذب و هدایت افکار عمومی ، تجربه های موثر فرهنگی و بین بخشی برای طراحی طرح ها و بررسی لوایح ، توان ارتباطی فوق العاده با تمامی رسانه های مرکز و محلی سراسر کشور برای تبیین افکار و برنامه های خرد و کلان خویش باشند.

سعیدآبادی فراگیر شدن کمپین های ارزشی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله کمپین مجلس مستقل آینده در نواحی و مناطق مختلف را به عنوان یک برند انتخاباتی یکی از پیامدهای وضعیت خاص احزاب در شرایط موجود کشور دانست و گفت: پیش بینی می شد که با توجه به این که خانه احزاب به تازگی فعال گردیده و برای تحول آفرینی به کار کارشناسی و زمان بیشتری نیاز دارد ، از این رو ، نتیجه آن به این دوره از انتخابات نخواهد رسید،بنابراین ، خلا ناشی از این فرصت طلایی را کمپین های مستقل ارزشی با حضور کاندیداهای جامع الاطراف و قوی تر به خوبی از طریق شبکه های اجتماعی می توانند پر کنند.

وی در پایان این گفتگو  با توجه به جایگاه کلان مجلس شورای اسلامی و اهمیت راهبردی هر یک از کرسی های آن و ارزیابی مستند خود از نقش اول شبکه های اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی در انتخابات آینده گفت: اسامی بسیاری از کاندیدای های برگزیده و مطرح این دوره از دل رسانه ها ، شبکه های مجازی و اجتماعی و کمپین های مستقل ارزشی بیرون می آید و معتقدم مردم با انتخاب کسانی که توانایی جذب و هدایت افکار عمومی را دارند و می توانند اولویت ها را خوب شناسایی کنند و توان تبدیل فکر به برنامه را یافته اند و سهم هر حوزه تخصصی و صنفی را با شناخت کامل از سایر حوزه ها تعیین و پیگیری می کنند و در یک عبارت نماینده کارشناس هستند در انتخابات دهم با رای بالای خود ، پربارترین و درخشان ترین مجلس شورای اسلامی در دهه های اخیر را تشکیل خواهند داد.