انتخابات پرشور، اقتدار جمهوری اسلامی را بیمه می کند و منجر به تداوم آن می شود

فعال سیاسی قیداری درباره انتخابات گفت: انتخابات پرشور، اقتدار جمهوری اسلامی را بیمه می کند و منجر به تداوم  انقلاب اسلامی می شود. علی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 بیان اینکه انتخابات پرشور، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را بیمه می کند، افزود: پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی در مواجهه با […]

image648734فعال سیاسی قیداری درباره انتخابات گفت: انتخابات پرشور، اقتدار جمهوری اسلامی را بیمه می کند و منجر به تداوم  انقلاب اسلامی می شود.

علی بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 بیان اینکه انتخابات پرشور، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را بیمه می کند، افزود: پشتوانه مردمی بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی در مواجهه با تهدیدها و توطئه های دشمنان بوده و ملت ایران با شرکت پرشور در انتخابات، مردمی بودن نظام اسلامی را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.
وی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی، همواره در تلاش برای تضعیف باورهای اسلامی و انقلابی کشورمان هستند.
این فعال سیاسی قیداری ادامه داد: عزت ایران اسلامی با خدا و امت اسلامی بوده و هیچگاه عزت و اقتدار ما در گرو رابطه و دوستی با آمریکا و غرب نبوده و نخواهد بود.
وی گفت: اکنون نیز در عرصه انتخابات مردم باید با توجه به معیارهای اسلامی و منویات رهبری، فرد اصلح را انتخاب کنند.

بیگدلی با بیان اینکه حضور در انتخابات منجر به تداوم انقلاب اسلامی خواهد شد، اظهار کرد: تداوم انقلاب مهم است بنابراین باید مردم با اقتدار و شکوه خاصی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چون دشمن از حضور مردم وحشت دارد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: این دو نهاد برای ما مهم است بنابراین وظیفه مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.
بیگدلی تصریح کرد: برای هر کرسی مجلس 21 کاندیدا وجود دارد که از لحاظ سلیقه و سواد با همدیگر تفاوت دارند پس باید سعی شود بهترین‌ها به مجلس فرستاده شود.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی امانت بزرگی در دست ماست و وحدت ملی نباید فدای منافع فردی و گروهی شود.