دستاوردهای انقلاب اسلامی باید درست برای مردم تبیین شود

فرماندار خدابنده در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الانبیاء شهر قیدار دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون جان‌فشانی های شهدای گران‌قدر و هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) عنوان کرده و افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم درست تبیین شود. به گزارش اشراق24،حجت الاسلام طالبی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الانبیاء […]

DSC08625فرماندار خدابنده در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الانبیاء شهر قیدار دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون جان‌فشانی های شهدای گران‌قدر و هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) عنوان کرده و افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم درست تبیین شود.

به گزارش اشراق24،حجت الاسلام طالبی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه خاتم الانبیاء شهر قیدار با اشاره به آیه ۱۱ سوره رعد که خداوند متعال سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه قوم خودشان بخواهند تغییر ایجاد کنند افزود: اگر اراده مردم در راستای اراده خداوند باشد این معجزه الهی اتفاق می‌افتد که پیروزی انقلاب به رهبری معمار کبیر انقلاب جزو این معجزات است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک کار عادی نیست بلکه قدرت خداوند پشت سر مردم بود که توانست به پیروزی برسد.

امام‌جمعه قیدار به آغاز جشن‌های دهه فجر اشاره‌ کرده و افزود: باید در کنار ایجاد نشاط در جشن‌ها به فکر شعور نیز باشیم و عملکردهای صورت گرفته را مقایسه کنیم تا مردم بدانند انقلاب به همه ما عزت و آبرو و استقلال داده است.

حجت‌الاسلام طالبی به حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرده و گفت: دشمن سرمایه‌گذاری کلانی کرده تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی کاهش داده و یا انتخابات را تعطیل کند.

وی مجلس را محل قانون‌گذاری عنوان کرده و افزود: فردی که به‌عنوان نماینده انتخاب می‌شود باید قانونمند و قانون‌گذار باشد، هرکسی قانون را زیر پا بگذارد نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

باب اله فتحی نیز یکی از ویژگی‌های برگزاری جشن انقلاب را سرود شادمانی بین مردم و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، امام شهیدان و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: همزمان با دهه فجر ۴۹ پروژه بزرگ در شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ابتدا باید خودمان آرمان‌های امام و شهدا را مطالعه کرده و نسبت به آگاهی‌رسانی و انتقال اطلاعات به نسل جوان تلاش کنیم.

 فتحی دستاوردهای انقلاب اسلامی را مدیون جان‌فشانی های شهدای گران‌قدر و هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) عنوان کرده و افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم درست تبیین شود.

فرماندار خدابنده  ۲۲ بهمن را نقطه اوج پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرده و افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث خنثی شدن فتنه دشمنان و پیروزی انقلاب در بسیاری از مسائل شده و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های سخت نجات داده است.