برگزاری کارگاه خوشنویسی در خدابنده/تصاویر

کارگاه خوشنویسی انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده با حضور استاد حنبفه،خوشنویس برجسه کشوری در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد. به گزارش اشراق24،کارگاه خوشنویسی انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده به همت رئیس این انجمن و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد. این کارگاه با حضور استاد محمد حنیفه […]

b3396b1529162762_507128340_orig886652

کارگاه خوشنویسی انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده با حضور استاد حنبفه،خوشنویس برجسه کشوری در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد.

به گزارش اشراق24،کارگاه خوشنویسی انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده به همت رئیس این انجمن و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در فرهنگسرای اشراق شهر قیدار برگزار شد.

این کارگاه با حضور استاد محمد حنیفه که از خوشنویسان مشهور کشوری و متولد شهرستان خدابنده است،رونق ویژه ای گرفته است.

تمام اعضای انجمن خوشنویسی شهرستان خدابنده در این کارگاه حضور داشتند و از استاد خود مشق گرفتند.

استاد حنیفه در این کارگاه به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به پیشرفت قابل قبول اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان خدابنده اظهار کرد: فضای خوب ایجاد شده برای خوشنویسان این شهرستان امیدوار کننده است.

وی با درخواست از خوشنویسان در راستای اعتلای هنر خوشنویسی در شهرستان خدابنده افزود: همه اعضا باید نهایت تلاش خود را بکنند و خود نیز هر کمکی در جهت پیشبرد هنر در این شهرستان لازم باشد دریغ نمی کنم.

محمد حنیفه در حاشیه این کارگاه در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 گفت: هنری که رویکرد اسلامی و انقلابی داشته باشد قطعاً سازنده است و هنرنمایی اصلی را رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس کردند که تا اعصار دور و آیندگان این هنرنمایی باقی خواهد ماند.

این استاد برجسته کشوری در زمینه خوشنویسی،ضمن یادآوری رشادتها و حماسه سازی های رزمندگان اسلام افزود: امروز وظیفه همه ی ما حکم می کند تا فرهنگ شهادت و ایثار را در هنرهای خود متجلی نموده و حک نماییم تا نسل کنونی و آینده ایران اسلامی را برای همیشه بیمه شهدا نماییم.