۵۰۰ موقوفه در شهرستان خدابنده وجود دارد/ مدیران خود را وقف خدمت به مردم قرار دهند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: تاکنون قریب به ۵۰۰ زمین موقوفه در شهرستان خدابنده شامل مسجد، امام‌زاده و بقاع متبرکه وقف شده است. حسن‌رضا محمدی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: تاکنون قریب به ۵۰۰ زمین موقوفه در شهرستان خدابنده شامل مسجد، امام‌زاده و بقاع متبرکه وقف شده […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: تاکنون قریب به ۵۰۰ زمین موقوفه در شهرستان خدابنده شامل مسجد، امام‌زاده و بقاع متبرکه وقف شده است.۷۹۵۸۱۶۷۳۷۸۸-۳۰۰x241

حسن‌رضا محمدی،رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: تاکنون قریب به ۵۰۰ زمین موقوفه در شهرستان خدابنده شامل مسجد، امام‌زاده و بقاع متبرکه وقف شده است و از آنجایی که وقف صدقه‌ای است که بعد از وفات یک فرد انجام می‌شود، اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان همه تلاش خود را می‌کند تا همت ویژه‌ای را برای تبلیغ و اشاعه این تکلیف دینی داشته باشد.

وی با بیان فعالیت‌هایی که در ماه محرم توسط خیرین شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: در دهه اول محرم یک خیر خدابنده‌ای قطعه زمین ۸۰۰ مترمربعی در جوار حرم امام‌زاده روستای آقاجری از توابع سجاس شهرستان خدابنده وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ادامه داد: این زمین وقف شده به منظور خیراندیشی و در قالب طرح بصیرت عاشورایی انجام شده است و توسعه امام‌زاده را در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: وقف این زمین در این منطقه به نیت توسعه حرم این امامزاده بوده است تا بخشی از رفاه حال زائران این حرم مطهر فراهم شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده افزود:در ماه محرم فعالیت‌های زیادی از قبیل اطعام عزاداران، برپایی غرفه‌های مختلف در قالب خیمه معرفت، برگزاری مراسم قرآنی، برپایی مسابقات برای جوانان در فضای مجازی، برگزاری همایش رهروان زینبی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در ماه محرم بوده است.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: در راستای تشویق، آشنایی و فرهنگ‌سازی دانش‌آموزان در امر مهم وقف و امور خیریه از مربیان و معلمان خواسته شده تا دانش‌آموزان را با این امر بیشتر آشنا سازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از خادم مردم بودن به عنوان یک افتخاری بس عظیم یاد کرد و گفت : مدیران خود را وقف خدمت به مردم قرار دهند و آن را قدر بدانند.