۴۲۷ موقوفه در شهرستان خدابنده ثبت شده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲۷ موقوفه در شهرستان خدابنده ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد تنها دو موقوفه قرآنی هستند.به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: وقف؛ احسان ماندگاری است که در دین مبین […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲۷ موقوفه در شهرستان خدابنده ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد تنها دو موقوفه قرآنی هستند.DSCN6748-600x450به گزارش اشراق۲۴،حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: وقف؛ احسان ماندگاری است که در دین مبین اسلام به این مساله اشاره شده و از مصادیق باقیات‌الصالحالت است.

وی افزود: وقف سنت پسندیده و حسنه‌ای است که هر کسی توفیق یافت تا در عمرش یکبار این عمل را انجام دهد ذخیره‌ای برای دنیا و آخرت برای او باقی می‌ماند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده ادامه داد: اقتصاد نظام اسلامی در جامعه بر مبنای دو هدف تقرب الهی و زدودن فقر در جامعه پایه‌ریزی شده است و واقفان خیراندیش مصداق بارز مجاهدان واقعی در راه خداوند هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲۷ موقوفه در شهرستان خدابنده ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد تنها دو موقوفه قرآنی هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به موقوفه جدیدی که در این شهرستان به ثبت رسیده است، تاکید کرد: این موقوفه یک ساختمان دو طبقه با زیربنای ۲۵۰ مترمربع است که به نام دارالقرآن‌الکریم محمد رسول‌الله(ص) وقف شده است.

حجت‌الاسلام محمدی تاکید کرد: هدایت موقوفات به سمت نیازهای روز جامعه و از جمله توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.