۳۱ کشته و زخمی حاصل دو تصادف در محورهای استان زنجان

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی دو حادثه رانندگی در جاده های استان زنجان یک نفر کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند. ثبیر:علی اصغر شیر محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا در زنجان اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از تبریز به سمت زنجان در حرکت بود، […]

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی دو حادثه رانندگی در جاده های استان زنجان یک نفر کشته و ۳۰ نفر زخمی شدند.1381050338

ثبیر:علی اصغر شیر محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا در زنجان اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس که از تبریز به سمت زنجان در حرکت بود، ۳۰ نفر زخمی شدند.
وی یادآورشد: بر اثر خستگی و خواب آلودگی راننده، اتوبوس به سمتی منحرف شده و در نهایت واژگون می شود.
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: تمام مصدومان به سرعت به اورژانس زنجان و میانه منتقل شده اند.

شیرمحمدی از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ نیز با کامیون کشنده در لاین شمالی محور زنجان – قزوین خبر داد و افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.
وی خاطر نشان کرد: علت اصلی این حادثه که در کیلومتر ۵۵ محور زنجان – قزوین رخ داد، خستگی و خواب آلودگی رانندگان هر دو خودرو پژو و کامیونت گزارش شده است.
شیر محمدی ادامه داد: راننده کامیون علاوه بر داشتن سرعت بالا، خسته و خواب آلوده بوده و از سوی دیگر راننده پژو نیز که علیرغم خستگی و خواب آلودگی و سرعت بالای خودرو، به سمت جلوی مسیر توجهی نداشت، با کامیونت برخورد می کند.
به گفته وی بر اثر این حادثه راننده پژو ۴۰۵ کشته می شود.