۱۸۹ طرح اقتصادی با اشتغالزایی ۳۷۰ نفر با حضور استاندار زنجان در خدابنده افتتاح شد+تصاویر

به مناسبت دهه فجر۱۸۹ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۴۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷۰ نفر به صورت همزمان در شهرستان خدابنده به بهره برداری می رسد. به گزارش نسیم اشراق،در چهارمین روز از دهه مبارک فجر،دکتر حقیقی استاندار استان زنجان به همراه ایوب بیگدلی فرماندار خدابنده و حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار با مردم […]

به مناسبت دهه فجر۱۸۹ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۴۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷۰ نفر به صورت همزمان در شهرستان خدابنده به بهره برداری می رسد.

به گزارش نسیم اشراق،در چهارمین روز از دهه مبارک فجر،دکتر حقیقی استاندار استان زنجان به همراه ایوب بیگدلی فرماندار خدابنده و حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار با مردم روستای شهید چمنی از توابع شهرستان خدابنده دیدار کرد.

استاندار زنجان در این دیدار اظهار کرد:به مناسبت دهه فجر ۲۵۸ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۱۳۷ میلیاردریال به صورت همزمان در شهرستان خدابنده به بهره برداری می رسد.

امروز همچنین در سفر یک روزه استاندار زنجان به خدابنده آئین رونمایی از کارت اشتراک برق برای اولین باز در کشور و بهره برداری از ۷۱ طرح برق رسانی این شهرستان  با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال شامل ۹۰ کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در روستای شهید چمنی انجام شد.

لازم به ذکر است امروز  به ظور همزمان گاز رسانی به ۱۹ روستای شهرستان خدابنده با اعتبار بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال و ۲۵۸ پروژه عمرانی و با اعتبار ۱۱۳۷ میلیارد ریال و ۱۸۹ طرح اقتصادی با اعتبار ۳۴۶ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۳۷۰ نفر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.