۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خدابنده توزیع شد

فرمانده سپاه خدابنده از اجرای هشتمین مرحله توزیع کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و جامعه هدف در این شهرستان توزیع شد. رزمایش کمک مومنانه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای کمک به همنوعان و افراد بی‌بضاعت در نقطه […]

فرمانده سپاه خدابنده از اجرای هشتمین مرحله توزیع کمک مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و جامعه هدف در این شهرستان توزیع شد.

رزمایش کمک مومنانه در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای کمک به همنوعان و افراد بی‌بضاعت در نقطه نقطه استان زنجان در مراحل مختلف بعد از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است. در این راستا مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج نیز همانند دوران دفاع مقدس به محل‌ جمع‌‌آوری کمک‌های مردمی تبدیل شده و کمک مومنانه به معنای واقعی در حال تجلی است.

در شهر‌‌های مختلف استان زنجان نیز اقشار مختلف مردم، خیران و افراد نیک‌اندیش همه پای کار آمده و همسو با بسیج و سپاه در حال کمک به نیازمندان هستند و این کمک‌های انسان دوستانه همچنان ادامه‌دار است.

در این راستا مجید لطیفی فرمانده سپاه شهرستان خدابنده در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج مثل همیشه با تمام قوا پای کار آمدند و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک کردند.

کمک‌های مومنانه سبب حس همدلی و نوع دوستی بین مردم می‌شودمشارکت مردم در انجام کمک‌های مومنانه ‌الگو‌گیری از سیره حضرت زهرا (س) استقدردانی امام جمعه خوزستان از مشارکت بالای مردم در طرح کمک‌های مومنانه

وی افزود: در این روزها که گروهی از مردم با سختی معیشت خود را تامین می‌کنند رزمایش همدلی و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم با همدلی در کنار آن‌ها باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده گفت: در این راستا هشتمین مرحله رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط گروه‌های جهادی با نظارت شبکه بهداشت در شهرستان خدابنده اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش یک هزار بسته کمک معیشتی در سطح شهرستان بین جامعه هدف توزیع شد و این در حالی است که قبل از این نیز در چندین مرحله ۱۸ هزار بسته کمک مومنانه در سطح شهرستان توزیع شده بود.