یادواره ۹۶ شهید ارتش شهرستان خدابنده برگزار می‌شود

امام جمعه قیدار گفت: یادواره ۹۶ شهید والامقام ارتش شهرستان خدابنده برگزار می‌شود. به گزارش نسیم اشراق به نقل از  ایکنا، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی امام جمعه شهر قیدار ظهر امروز ۲۱ آبان در نخستین جلسه هماهنگی گرامی‌داشت شهدای ارتش شهرستان خدابنده، اظهارکرد: بنا با به تاکیدات مقام معظم رهبری فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا […]

امام جمعه قیدار گفت: یادواره ۹۶ شهید والامقام ارتش شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

به گزارش نسیم اشراق به نقل از  ایکنا، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی امام جمعه شهر قیدار ظهر امروز ۲۱ آبان در نخستین جلسه هماهنگی گرامی‌داشت شهدای ارتش شهرستان خدابنده، اظهارکرد: بنا با به تاکیدات مقام معظم رهبری فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار کرد: جامعه زنده جامعه‌ای است که روحیه ایثار در آن زنده باشد و یکی از مصادیق این امر برگزاری یادواره‌های شهداست که گامی کوچک در راستای قدردانی از رشادت‌های آنان است.

امام جمعه قیدار، ایثار و شهادت را عامل قدرت و ماندگاری انقلاب دانست و افزود: ایثار و شهادت به ملت ایران استقامت و قدرت داده و این فرهنگ قوی از فرهنگ کربلا و امام حسین(ع) نشان گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه عزت و آزادگی کشور ما به برکت جوانانی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم انقلاب کردند، یادآور شد: اقتدار امروز کشور ما در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به برکت خون شهداست.