گوشه ای از محرومیت شهرستان خدابنده

  وزیران مربوطه و مدیرکل آب وفاضلاب و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان جهت اطلاع هرچند که بهتر از ما می دانید اما….. اشراق آنلاین:گوشه ای از محرومیت شهرستان خدابنده آیا تابه حال گذرتون به بخش افشار وروستاهای اطرافش افتاده است.این منطقه دارای مشکلات زیادی است ماننداین که دهستان باشقشلاق که مرکز دهستان بوده […]

 

وزیران مربوطه و مدیرکل آب وفاضلاب و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان جهت اطلاع هرچند که بهتر از ما می دانید اما…..index

اشراق آنلاین:گوشه ای از محرومیت شهرستان خدابنده

آیا تابه حال گذرتون به بخش افشار وروستاهای اطرافش افتاده است.این منطقه دارای مشکلات زیادی است ماننداین که دهستان باشقشلاق که مرکز دهستان بوده (در غرب شهرستان وشمال غربی بخش افشار )وحال به خاطر وضعیت راه این دهستان،حتی معلمان هم راضی به تدریس درآن نیستند،اگرهرکس ازاین مسیرعبور کند با صحنه هایی مواجه خواهد شد که اشک هرشخص دلسوزی را در می آورد.

لازم به ذکراست در اطراف این مرکز دهستان روستاهایی هم هست که مثل قبل انقلاب از یک چاه با طناب آب بیرون می کشند آبی که هم شور وهم از نظر بهداشتی وضعیت غیر قابل قبولی دارد  .

ودیگراینکه تعدادی از روستاها کاملا خالی از سکنه شده وتعدادی هم در حال خالی شدن می باشد آیا میدانید از کجا شروع شده و به کجا ختم خواهد شد ………. قطعا بهتر از من می دانید اما…

واماسخن آخراینکه وزیران مربوطه و مدیرکل آب وفاضلاب و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان وشهرستان جهت اطلاع! هرچند که بهتر از ما می دانید اما…..