گلدون وبلاگی”زنگان” شماره41

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان”  گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد. اشراق آنلاین:درگلدون وبلاگی امروز خواهید خواند… هور شمالی 13،سخنرانی ریس جمهور،نکته هایی برای انتخاب استاد مناسب،تجدید میثاق با شهدا،برزخ،برترین تیلت،آموزش نماز شب هور شمالی 13 وبلاگ آن روزها نوشت  در طول مسیر به راحتی دست هایمان […]

“کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان”  گلچینی از بهترین مطالب وبلاگ‌نویسان استان زنجان  را با عنوان«بهترین های وبلاگی»در معرض دید  مخاطبان قرار می دهد.

779289891431429912

اشراق آنلاین:درگلدون وبلاگی امروز خواهید خواند…

هور شمالی 13،سخنرانی ریس جمهور،نکته هایی برای انتخاب استاد مناسب،تجدید میثاق با شهدا،برزخ،برترین تیلت،آموزش نماز شب

هور شمالی 13

وبلاگ آن روزها نوشت

 در طول مسیر به راحتی دست هایمان را از قایق بیرون می بردیم  وبه آب می زدیم . و با رسیدن وقت اذان ظهر از آب صاف و زلال هور وضو ساختیم و به نوبت در داخل قایق به صورت نشسته  ونماز ظهر و عصر را خواندیم. بعد از نماز  بچه ها خود را جمع و جور و سلاح ها را مرتب کردند و آرایش مخصوصی گرفتند و بنا به دستوری که از سوی فرماندهی ابلاغ شد  قایق هایی که تیربار داشتند تیربارهای خود را در قسمت جلویی قایق نصب کردند و تیربارچی ها به صورت آماده و با حالت تیراندازی در پشت تیربار قرار گرفت و همچنین  آرپی جی زن های هر قایق، حالت مخصوص به خود گرفتند و تک تیر انداز ها نیز رو به بیرون قایق حالت  آماده  به شلیک در آمدند.

ادامه مطلب…

…………………………………………………………………………………………………………

سخنرانی ریس جمهور

وبلاگ کندو نوشتچندی پیش ریاست محترم جمهوری ملت رو داشت نصیحت می کرد و می گفت که سعه صدر خیلی خوبه و همه باید داشته باشن مخصوصا جایی که پای منتقدین دیده می شه. ایشون از خودش هم گفت که من در مقابل منتقدینم کاملا باسعه صدر برخورد کردم البته  راست می گفت. ما باید به خاطر درس اخلاق ازش تشکر کنیم. و ادبیاتی رو که در مواجهه با منتقدین داشت و آنها را به جهنم حواله کرد و این که (به جهنم که می لرزید بریر یه جای گرم پیدا کنید و گرم شید.) را تبین، تحلیل و تاویل کنیم.

ادامه مطلب…

………………………………………………………………………………………………………

نکته هایی برای انتخاب استاد مناسب

وبلاگ نامه های حوزوی نوشتبا آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، انتخاب استاد مناسب دغدغه ای است که ذهن اکثر طلاب را بخود جلب می کند، انتخاب استادی که بتوان یک سال را از محضرش کسب علم و اخلاق کرد اما براستی چگونه می توانیم استاد مناسبی پیدا کنیم؟

ادامه مطلب…

………………………………………………………………………………………………………

تجدید میثاق با شهدا

وبلاگ شهر من سلطانیه نوشتبمناست هفته دفاع مقدس بنده باتفاق جانباز صفرخانی از زنجان وبلعکس با دوچرخه رکابزنی نمودیم وبا شهیدان دفاع مقدس پیمان میثاق بستیم که همچنان پیروراه شهیدان هستیم.

ادامه مطلب…

………………………………………………………………………………………………………

 

برزخ

وبلاگ صهباء نوشتامیر مؤمنان‌ فرمود: فرزند آدم‌ وقتیکه‌ به‌ آخرین‌ روز دنیا و اولین‌ روزآخرت‌ می‌ رسد، مال‌ و فرزندان‌ و اعمالش‌ در نظر اومجسم‌ می‌ شود! نخست‌ متوجه‌ اموال‌ خود می‌ شود و به‌ او می‌ گوید: بخدا سوگند! من ‌برای‌ جمع‌ آوری‌ و حفظ‌ تو، بسیار حریص‌ بودم‌ و زیاد بخل‌ ورزیدم‌! حال‌ چه‌ کمکی‌ می‌ توانی‌ به‌ من‌ بکنی‌؟

………………………………………………………………………………………………………

برترین تیلت

وبلاگ یا مهدی ادرکنا نوشتروزی دختر شیخ یک تبلت گوگل نکسوس بخرید و بر شیخ عرضه نمود!
شیخ بگفت: این تبلت که خریدی اولین کاسر چه کردی؟

ادامه مطلب…

………………………………………………………………………………………………………

آموزش نماز شب(کسایی که دیگه خیلی تنها شدن با نزدیکی به خدا حتما ب عشقشون میرسن)

وبلاگ خاطرات بیکسی نوشتآموزش نماز شب اول از همه برای سلامتی ،فرج،خشنودی آقا امام زمان (ع) 2 تا صلوات از ته دل بفرستید باسلام همانطور که میدونید نماز شب یکی از نماز های مستحبی است و دارای فضیلت های بسیاز زیادی است در این جا ما آموزش این نماز را قرار می دهیم تا از فضیلت های آن نیز یهره ببریم.

ادامه مطلب…