افتتاح مهد کودک روناک و کارگاه عروسک سازی و قالی بافی همیار نیکان در خدابنده با محوریت اقتصاد مقاومتی+تصاویر

همزمان با هفته بهزیستی مهد کودک روناک و  کارگاه عروسک سازی و قالی بافی همیار نیکان شهرستان خدابنده با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان و جمعی از مسئولین ادارت این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش اشراق۲۴،امروز همزمان با هفته بهزیستی مهد کودک روناک و  کارگاه عروسک سازی […]

DSC03830DSC04591۵d7e022bfc88ea606725533249e32b08_LDSC03849همزمان با هفته بهزیستی مهد کودک روناک و  کارگاه عروسک سازی و قالی بافی همیار نیکان شهرستان خدابنده با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان و جمعی از مسئولین ادارت این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش اشراق۲۴،امروز همزمان با هفته بهزیستی مهد کودک روناک و  کارگاه عروسک سازی و قالی بافی همیار نیکان شهرستان خدابنده با محوریت اقتصاد مقاومتی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان و جمعی از مسئولین ادارت این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

عصمت نصیری قیداری،رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ درباره این طرح ها گفت: مهد کودک روناک با مساحت ۱۲۰۰ و زیر بنای ۳۷۰ متر مربع ساخته شده و برای ساخت آن ۵۰۰ میلیون ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود: ۴۷ مهد در سطح شهرستان مشغول فعالیت بوده که ۱۴ مهد در سطح شهر و ۳۳ روستا مهد از یارانه بهزیستی بهره هستند و تعداد کودکان پذیرفته شده در مهد کودک این شهرستان۱۲۴۷ کودک است.

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به شعار سال بنام “اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” افزود : بهزیستی تلاش می کند برای به حداقل رساندن مسائل و مشکلات  قشرهای محروم و زنان سرپرست خانوار اقداماتی با محوریت اقتصاد مقاومتی انجام دهد.

وی با اشاره به فعالیت گروه  همیار نیکان در شهرستان خدابنده در زمینه های قالی بافی ، ساخت عروسک و خیاطی در دو نوبت صبح و عصر خاطر نشان کرد: با تشکیل گروه همیار نیکان در این شهرستان ،۷ زن سرپرست خانوار توانمند شده و در این بخش مشغول بکار شده اند.

وی تصریح کرد: عموم مردم می توانند با خرید محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار علاوه بر یاری زنان سرپرست خانوار سبب شکوفایی و توانمندی آنان بشوند.

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده هدف از تأسیس گروه‌های همیار، توانمندسازی و دستیابی به استقلال مادی، معنوی و خودکفایی بانوان سرپرست خانوار زیر پوشش بهزیستی می باشد.