گروه‌های تکفیری همچون داعش دارای هویتی پوچ و عقاید مخالف با اسلام و معارف دینی است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده گروه‌های تکفیری را دارای هویتی پوچ و عقاید مخالف با معارف دینی دانست و گفت: آنان با این جنایت‎های هولناک درصدد آن هستند که جایگاه خود را در دنیا تثبیت کنند، اما به زودی آگاه خواهند شد که به بیراهه رفته‌اند. به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام مسلم فیضی، […]

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده گروه‌های تکفیری را دارای هویتی پوچ و عقاید مخالف با معارف دینی دانست و گفت: آنان با این جنایت‎های هولناک درصدد آن هستند که جایگاه خود را در دنیا تثبیت کنند، اما به زودی آگاه خواهند شد که به بیراهه رفته‌اند. 85878590693875721571110469451

به گزارش اشراق آنلاین،حجت‌الاسلام مسلم فیضی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده اظهار کرد: فضای مجازی در عصر کنونی از ارزش بسزایی در تبادل اطلاعات و ایجاد ارتباط برخوردار بوده و تأثیرات شگرفی را از خود در جامعه برجای می‎گذارد.
وی با بیان این‌که عمده تبلیغات سوء دشمنان علیه شیعه در ماه‌های اخیر علیه مسئله عاشورا و عزاداری‎های شیعیان در این ایام صورت گرفته است، بیان کرد: رسانه این قدرت را دارد که به مقابله با چنین مسائلی پرداخته و روشنگری کند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در بخشی دیگر از صحبت‎های خویش، گروه‌های تکفیری همچون داعش را دارای هویتی پوچ و عقاید مخالف با اسلام و معارف دینی دانست و گفت: آنان با این جنایت‎های هولناک درصدد آن هستند که جایگاه خود را در دنیا تثبیت کنند، اما به زودی آگاه خواهند شد که به بیراهه رفته‌اند.

لزوم آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم در خصوص هویت اصلی داعش
حجت‎الاسلام فیضی بیان کرد: وقتی درخصوص فرقه و گروه کذایی صحبت می‌شود، باید نکات منفی و ضددین آن مورد توجه قرار گیرد و در ادامه نیز مزایا و ویژگی‎های مثبت دین مبین اسلام و به ویژه شیعه در برابر این گروه‌های افراطی که به نام اسلام دست به جنایت می‌زنند، تشریح شود.
وی با تأکید بر لزوم آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم در این خصوص، گفت: باید آموزش و پرورش، مبلغان دینی، ائمه جمعه و رسانه‎های سمعی و بصری دست به دست به هم داده و با یک خط مشی مشخص که آن هم چیزی جز رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری نیست در راستای روشنگری در بین مردم تلاش کنند.
این مقام مسئول در پایان گفت: مقام معظم رهبری بارها بر حفظ وحدت شیعه و سنی تأکید داشته‌اند که اگر رهنمودهای ایشان مورد توجه قرار بگیرد، بدون تردید دشمنان نمی‎توانند از این چالش به نفع خود استفاده کنند.