گذر اشراق زنجان افتتاح شد

زنجان-گذر اشراق شهر زنجان شامگاه سه شنبه همزمان با شب ولادت امام رضا (ع)به بهره‌برداری رسید

به گزارش نسیم اشراق، معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح گذر گردشگری اشراق زنجان گفت: گذر گردشگری اشراق ایده شخصی شهردار زنجان بود.

سیداسماعیل موسوی افزود: سعی کردیم این ایده به شکل بهینه و باکیفیت بالاتری نسبت به آنچه که بود عملی کنیم.

وی با اشاره به کم‌نظیر بودن این پروژه، افزود: این دومین پروژه از چهار پروژه در دست احداث است. در زنجان به دلیل سرمای زمستانه‌ای که دارد مردم رغبتی به فضاهای گردشگری ندارند؛ از این‌رو پروژه گردشگری اشراق و ملت به سمتی مدیریت شده‌اند که با استفاده از وسایل گرمایشی فضا در طول سال برای مردم قابل استفاده باشد.

معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان با اشاره به اینکه فضای این مکان کاملاً بلا استفاده بود، ادامه داد: این ایده موفق با تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی از طرف شورای اسلامی شهر اتفاق افتاد و طی ۶ ماه این پروژه به بهره‌برداری رسید.

موسوی با اشاره به پراکندگی فضاهای گردشگری زنجان، افزود: سعی بر این داریم فضای گردشگری در زنجان را گسترش دهیم و این فضا تنها به گاوازنگ معطوف نباشد.

وی با اشاره به بهره‌برداری و اتصال گذرگاه آرامش به گذرگاه ملت، خاطرنشان کرد: همه این تلاش‌ها و برنامه‌ها بخاطر این است که فضاهای ایجاد کنیم که در حد و شایستگی مردم زنجان باشد.