کمبودی در عرضه میوه شب عید نداریم

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی تولید و ذخیره سازی مناسب، کمبودی در عرضه میوه شب عید نداریم.

به گزارش نسیم اشراق؛ مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی تولید، کمبودی در عرضه میوه شب عید نداریم.

وی قیمت کنونی هرکیلو انار ساوه را ۲۵ تا ۳۵ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ هرکیلو انار شیراز ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان، پرتقال تامسون شمال ۶ تا ۲۰ هزارتومان، پرتقال رسمی شمال ۶ تا ۱۵ هزارتومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۴ تا ۲۶ هزارتومان، خیار بوته ای ۱۰ تا ۱۷ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۱۵ تا ۴۰ هزارتومان و سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۳۵ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: هم اکنون هرکیلو کیوی با نرخ ۱۵ تا ۳۲ هزارتومان، لیموشیرین ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، نارنگی انشو ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان، نارنگی بندری ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان، نارنگی تخم پاکستانی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان و نارنگی یافا ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۰ تا ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

وی قیمت کنونی هرکیلو موز اکوادور را ۵۵ تا ۶۰ هزارتومان و موز هندی ۴۵ تا ۵۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت موز تابع نوسانات نرخ ارز است.

دارایی نژاد درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: با استمرار سرمای هوا و بارش برف پیش بینی می شود که نوسان قیمت ادامه یابد.