چاه جان مادرخدابنده ای راگرفت/کشف ۱۵ هزار عدد مواد محترقه درخدابنده

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: مادر خدابنده ای که به همراهی خانواده مشغول لایروبی چاه منزل بود با سقوط درچاه جان باخت. علی مصطفوی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ گفت: مادر خدابنده ای که به همراهی خانواده مشغول لایروبی چاه منزل بود با سقوط درچاه جان باخت. […]

۸۳۱۸۱۲سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: مادر خدابنده ای که به همراهی خانواده مشغول لایروبی چاه منزل بود با سقوط درچاه جان باخت.

علی مصطفوی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ گفت: مادر خدابنده ای که به همراهی خانواده مشغول لایروبی چاه منزل بود با سقوط درچاه جان باخت.

وی افزود: این اتفاق در روستای خند آب از توابع بخش سجاسرود شهرستان خدابنده رخ داد و علی رغم  تلاش نیروهای امدادی برای نجات این خانم ، مادر ۴۶ ساله جان خود را از دست داد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده ادامه داد: به محض تماس مردم با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر سقوط زنی میانسال به داخل چاهی در روستای خنداب شهرستان خدابنده ، امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

مصطفوی افزود: ماموران در بدو مراجعه به محل حادثه مشاهده کردند زنی۴۷ساله به داخل چاه سقوط کرده که با دقت عمل و رعایت تمامی اصول ایمنی توسط ماموران امدادی، این فرد از درون چاه خارج شد ولی جان باخت.

وی خطاب به خانواده ها گفت: مردم باید در لایروبی چاه های منازل خود دقت کنند و بی احتیاطی نکنند وگرنه باز شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح شهرستان خدابنده خواهیم بود.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده همچنین افزود: ۱۵ هزار عدد مواد محترقه از یک واحد صنفی در شهرستان خدابنده کشف شد و مسئول واحد صنفی به مراجع قضائی معرفی شد .