کشف کالای قاچاق پنج میلیارد ریالی در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و کشف لوازم التحریر قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق، سرهنگ محسن غنیمتی فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی اظهار کرد: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی، تعداد چهار هزار ۷۵۲ قلم انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، ارزش تقریبی این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان، پنج میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کشف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل عرضه خارج از شبکه(قاچاق) به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید محمدی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سوخت عرضه خارج از شبکه توزیع، در یکی از شرکت های شهرستان طارم، مراتب در دستور کار مامورین انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله مامورین انتظامی شهرستان طارم به همراه عوامل و کارشناسان شرکت ملی فراورده های نفتی استان و در یک عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی استان به آدرس اعلامی اعزام شده و در بازرسی صورت گرفته از محل یاد شده ۲۰ هزار لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع(قاچاق) از نوع گازوئیل که به صورت غیر مجاز نگهداری می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم با بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت کشف شده برابر نظر کارشناسان شرکت نفت ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی است.