کشف قاچاق میلیاردی در خدابنده

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش نسیم اشراق سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در یک عملیات به یک […]

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش نسیم اشراق سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری در یک عملیات به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محوربیجار – قیدار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو ۲ هزارو ۸۸۰ ثوب البسه خارجی قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی در پایان اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.