کارکنان بهزیستی با دردمندترین اقشار جامعه سرو کار دارند /دیدار کارکنان بهزیستی با امام جمعه قیدار+تصاویر

امام جمعه قیدار در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: کار و فعالیت در بهزیستی از مشاغل سخت و طاقت فرساست چرا که کارکنان بهزیستی  هر روز و ساعت با دردمندترین افراد جامعه سر و کار دارند که شایسته تقدیر و قدر دانی است. به گزارش اشراق۲۴،رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان خدابنده در هفته بهزیستی […]

DSC09151امام جمعه قیدار در جمع کارکنان بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: کار و فعالیت در بهزیستی از مشاغل سخت و طاقت فرساست چرا که کارکنان بهزیستی  هر روز و ساعت با دردمندترین افراد جامعه سر و کار دارند که شایسته تقدیر و قدر دانی است.

به گزارش اشراق۲۴،رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان خدابنده در هفته بهزیستی با حجت الاسلام طالبی، امام جمعه شهر قیدار دیدار کردند.

حجت الاسلام طالبی در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: یکی از عمده ترین نهادهای دولتی در جهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است که از چند جهت وظایف و مسوولیت های سنگینی را بر عهد دارد.

وی افزود: مسئولیت تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه، سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم، نگهداری از سالمندان نیازمند حمایت، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی به سالمندان، ارائه مشاوره های ژنتیک و… از جمله فعالیت های بهزیستی است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: این سازمان با حمایتهای گوناگون از کودکان نیازمند ، زنان و کودکان بی سرپرست و نیز ارائه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی وذهنی ،  مبتلایان به بیماریهای صعب العلاج ، معتادان و ناسازگاران اجتماعی و همچنین پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی  و…. و با حفظ ارزشها و کرامات والای انسانی با تکیه بر همیاری مردم  نیکوکار  تلاش می کند.

طالبی افزود: کار و فعالیت در بهزیستی از مشاغل سخت و طاقت فرساست چرا که کارکنان بهزیستی  هر روز و ساعت با دردمندترین افراد جامعه سر و کار دارند که شایسته تقدیر و قدر دانی است.