گفتمان دینی در مدارس شهرستان خدابنده برگزار شد/تصاویر

کارگاه پاسخ به سئوالات دینی و احکام اسلامی دانش آموزان با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در مدارس شهرستان خدابنده برگزار شد. به گزارش اشراق24،به همت کارشناس قرآن و نماز آموزش وپرورش در مدارس خدابنده،در جهت پاسخ به شبهات دینی و احکام اسلامی، گفتمان و کارگاه پاسخ به سئوالات دینی و احکام اسلامی […]

IMG_0909IMG_8178کارگاه پاسخ به سئوالات دینی و احکام اسلامی دانش آموزان با حضور رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده در مدارس شهرستان خدابنده برگزار شد.

به گزارش اشراق24،به همت کارشناس قرآن و نماز آموزش وپرورش در مدارس خدابنده،در جهت پاسخ به شبهات دینی و احکام اسلامی، گفتمان و کارگاه پاسخ به سئوالات دینی و احکام اسلامی دانش آموزان در دبستان نور،دانش و عصمت شهر قیدار با حضور حجت الاسلام بیگدلو برگزار شد.

وی در این گفتمان دینی در سخنانی لزوم اقامه نماز و حفظ حجاب را برای دانش آموزان تشریح کرد و اظهار داشت: از بین عوامل مختلفی که در مدرسه و در آموزش و پرورش وجود دارد کتاب نقش اصلی را ندارد، بلکه نقش اول را نگرش،‌ رفتار و مهارت معلمان، مدیران و مربیان تربیتی برای انتقال این مفهوم بر عهده دارند و نقش دوم را خانواده‌ها بازی می‌کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خدابنده افزود: اگردانش‌آموزان نسبت به نماز حساسیت بیشتری داشته باشند و نماز به صورت جدی‌تر در مدارس برگزار شود، خودبه‌خود مسئله‌ی حجاب تقویت می‌شود.

در ادامه برنامه های تربیتی و دینی در قالب فیلم آموزشی برای دانش آموزان به نمایش گذاشته شد و محتوای آن از سوی دانش آموزان و مدرس دوره مورد تحلیل قرار گرفت.