پیش بینی و آماده سازی ۱۹۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان خدابنده

فرماندار شهرستان خدابنده از پیش بینی و آماده سازی ۱۹۴ شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲۴ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار  و ۵۲ صندوق شهری و ۱۴۲ صندوق روستایی برای برگزاری این دو انتخابات در شهرستان خدابنده پیش بینی و آماده شده است. به گزارش اشراق۲۴، باب‌الله فتحی فرماندار […]

فرماندار شهرستان خدابنده از پیش بینی و آماده سازی ۱۹۴ شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲۴ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار  و ۵۲ صندوق شهری و ۱۴۲ صندوق روستایی برای برگزاری این دو انتخابات در شهرستان خدابنده پیش بینی و آماده شده است.
انتخابات ورزقان

به گزارش اشراق۲۴، باب‌الله فتحی فرماندار خدابنده اظهار کرد: شهرستان خدابنده برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات موجب تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه  مردم طی ۳۹ سال گذشته همواره پشتیبان نظام بوده اند عنوان کرد: حضور در انتخابات فهم و درک والای مردم نسبت به موقعیت ایران را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهری و روستایی در شهرستان خدابنده در ۲۹اردیبهشت ماه اندیشیده شده است، از آماده‌سازی ۱۹۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و افزود: بیش از ۱۱۰ الی ۱۱۵ هزار نفر در شهرستان خدابنده واجد شرایط حضور در انتخابات در شهرستان خدابنده هستند.

فتحی از فعالیت بیش از ۴ هزار عامل اجرایی، ناظر و بازرس در فرآیند برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها خبر داد و گفت: این شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات دارد.

این مسئول عنوان کرد: ۱۲۴ شعبه ثابت و ۷۰ شعبه سیار  و ۵۲ صندوق شهری و ۱۴۲ صندوق روستایی برای برگزاری این دو انتخابات در شهرستان خدابنده پیش بینی و آماده شده است.

این مقام عالی شهرستان از همه شهروندان خدابنده‌ای خواست در انتخابات حضوری پرشور را داشته باشند و یادآور شد: همه نهاد ها و ارگان ها باید بر این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند.